Monday, October 26, 2015

ඔහු තවම නොදනී



ඔහු තවම නොදනී
මම සිදු වූ දේ ගැන දුක්වෙන්නේ නැහැ,කිසිම කනගාටුවක් ඇත්තේත් නෑ. මගේ සැමියා කතන්දරය ටිකක් දන්නා නමුත් සම්පුර්ණ කතාව දන්නේ නෑ. ජයන්ත සහ මම විවාහ වී අවුරුදු 15ක් පමණ වුනත් අපගේ ලිංගික ජීවිතය ආකර්ෂණීය වූයේ නෑ. අපි තවත් අය අපගේ ලිංගික හැසිරීම් සමග එක්කර ගැනීම ගැන කතා කළ නමුත් ඉන් මත්තට යමක් උනේ නෑ. මම ජයන්තට පෙර වෙනත් පිරිමි දෙදෙනකු සමඟ සම්බන්දකම් පවත්වා තිබුනා.
අප ඒ ගැන තව තවත් කතා කරන්න වූ විට, මම ඇත්තටම වෙන කෙනෙක් සමග නිදාගත්තාම මොන වගේ එකක් වෙයිද කියලා හිතන්න පටන්ගත්තා.
ඔව්, මම, ඉතාම කාමුක වුනා, ආශා සහිත වුනා, මගේ රහස් පෙදෙස් තෙත් කරන්න ඒ සිතුවිලි පවා සමත් වුනා. මගෙ සැමියා, මම මේ අදහසට කැමති බව දැනගෙනඔයා කැමති කෙනෙක් ඉන්නවනම් ඇයි පරක්කු කරන්නේ ?. ඉක්මනට කරමුකිව්වා, නමුත් මට හරියටම කලයුතුදේ හිතා ගත නොහැකි වුනා. මට ඒක කරන්න පුළුවන් නම්...
ජයන්තගේ යාලුවෙක් වුන ලසන්ත නම් කඩවසම්, ඇගපත හොදට වැඩුණු කෙනෙක්. ඔහු සෑම විටම මගේ crush එකක් වෙලා හිටියා, ලසන්තත් මට විශේෂ සැලකිල්ලක් දැක්වුවා. ඔහු අපි සමග සිටි විට පොඩි පොඩි සිද්දීන් සිදුවුනත් ඉන් එහා යමක් සිදුවුනේ නෑ.
ලසන්තටත් ඔහුගේ බිරිඳටත් බාබකියු දමමින්, රාත්‍රී ආහාරය සඳහා එන්නැයි අපි ආරාධනා කලේ මේ අතරේයි. ඔහුගේ බිරිද මට වඩා ආකර්ශනීය වුනා, ඇගේ විශාල පියොවුරු සමග මගේ කුඩා තනපුඩු සැබෑ වෙනසක් පෙන්වූවා.
අපි කෑම  කා ස්වල්ප වශයෙන් මත්පැනුත් ගෙන බොහොම විනෝදයෙන් එදා රාත්‍රිය ගත කළා.ඔවුන් යන්නට සූදානම් වූ විට, තම දරුවන් එක් අයකුගේ සපත්තු දෙක නැතිවී තිබුනා. අපි සියලු දෙනාම එය සොයන්න වුනා. හැමෝම පිටතට ගිය අතර මමත්, ලසන්තත් තනියම ඉහල මාලයට ගියා.
ඔහු මාව තම සමීපයට ඇදගත් විට මා පුදුමයට පත්වුනා. ඔහු සෙමෙන් මා සිපගනිමින් මගේ කිරි හංසයින් සමග සෙල්ලම් කරන්න පටන් ගත්තා.
මම "ඔයා මොනවද කරන්නේ ?"
ඔහු "නතර කරන්නද ඕනේ ?"
කියන්න කිසිත් නැතුව ගොළුව යන්නට මත්තෙන් මම, "නෑ..හ්හ්හ්.....අනේ මන්ද, බයයි මට"
සමගම ඔහු මගේ සායේ සිප් එක බුරුල් කරමින් ඇදුම් සියල්ල එකවර පහළට ඇද දමමින්, මගේ තදින්ම තෙත්ව දියර ගලමින් තිබු යෝනිය සොයා අත රින්ගවන්න වුනා. මගේ කකුල්වලට ඉහලින්වූ කුඩා ඉඩෙන් සිය ඇඟිල්ල තල්ලුකල ලසන්ත මගේ යෝනිය තුලට රිංගා ගත්තේ ඇසුරු සැණෙන්.
ඔහු එවේලේම මගේ අත අල්ලා ඔහුගේ කලිසමෙන් පිටතට ගෙන සිටි ලිගුව මගේ ග්‍රහණයට පත් කළා. “දෙවියනේ....!!!” ඔහුගේ ලිගුව යකඩයක් වගේ ගල්වි, ඉන්නක් වගේ කෙලින්වී තිබුනා. ඔහුගේ ටිකක් කොට වුනා, සමහරවිට මගේ ස්වාමි පුරුෂයාගේ පමණම  සමහරවිට ඔහු තරමටම ලොකු නෑ, නමුත් ඇත්තටම එය මින් පෙර නොවිදි තරම් උණුසුම්ව සෘජුව තිබුනා.
එවෙලේම ඔහු මගේ පෑන්ටිය දණ හිස දක්වාම පහත් කර තිබුනා. මගේ යෝනිය ඔහුගේ අහිලි තුඩු වලට හොදටම දැනෙන්න ඇති, ඔහු ඇසුවා ඔයාගේ හිලට මගෙ එක දාගන්න ඕනද පැටියෝ ?හ්හ්හ්....”.
"ම්ම්ම්ම්........හ්හ්....දැන් බෑ බබා". එවෙලේම කවුරු හෝ ගෙට ඇතුල් වනු ඇසුනෙන් අපි දෙදෙනාම එකටම පඩි පෙළ බැස පහල මාලයට ආවා.
අපි සපත්තු දෙක සොයා ගත් අතර හැමෝම සිප වැලද ගෙන සමුගෙන යන්න පිටත් වුනා.
ජයන්තත් මාත් පසුව ඇඳට ගියා. ජයන්ත මගේ තෙත බරියන් වූ යෝනිය අතගා, මම කොච්චර දුර යන්න ඇත්දැයි අනුමාන කරන්න වුනා.
අපි..මේ.....පොඩ්ඩක් දුර ගියා......ම්ම්ම්ම්....” මම ජයන්ත කුමක් සිතයිදැයි සැකයෙන් යුතුව පැවසුවා.
ඔයා මාත් එක්ක තරහද ?”
පිස්සුද පැටියෝ, මන් ආසයි අහන්න. කියන්නකෝ...
මම ඔහුට කිවයුතු ප්‍රමාණය ගැන එතරම් අවබෝදයක් නොතිබුණෙන්, මමත් ලසන්තත් කිස් කල වගත් ඔහු මගේ පියොවුරු සමග මොහොතක් සෙල්ලම් කලවගත් කිව්වා.
ඔයා මාත් එක්ක තරහද පැටියෝ
පිස්සුද බබා..” කියමින් ජයන්ත මගෙ අත ඔහුගේ ලිගුව උඩින් තැබුවා.
මටත් තියෙන්නෙ ලොකු එකක්ද බබා
ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.........මෙහෙම එළියෙන් අල්ලලා කියන්නෙ කෝමද...අනේ....” ඔහු සරම මොහොතකින් උනා දැමුවා.
අම්මෝ..........මේ.....කවදාවත් නෑ....මෙච්චර...මේ බලන්න...” එය මගේ අල්ලත් පසු කරමින් දික්වී තිබුනා.
ම්ම්...හ්හ්හ්...මට....මට........ඒක ඕනෙ...අනේ....දැම්මම......හ්හ්හ්හ්....” මම මගේ යට කලිසම ගලවා මගෙ සැමියාගේ ඇග උඩට නැග්ගා.
අම්මෝ.....කෙල්ලගෙ.....නංගිගේ තෙත, ලසන්තය හොදට වැඩේ දෙන්න ඇති නේ....මිනිහ ඔයාට ඇතුලෙ ගැහුවද ?”
නෑ.....අනේ......නෑ...............අපි එහෙම දෙයක් කලේ නෑ මම ජයන්තට පැවසුවා.
ජයන්ත මගේ දෙස  බැරෑරුම් ලෙස බලමින් “ඔයාට එයත් එක්ක හුකන්න ඕනද ?” ඇසුවා. මම මහත්වූ අපහසුතාවකට පත්ව දිව පැටලෙන්න වුනා. ජයන්තව තරහ කරගන්න මන් බය උනා වගේම ලසන්තගේ රසය නැති කර ගන්නත් මගේ හිත ඉදා දුන්නේ නෑ.
“අනේ..................................ඉහි......ඉහ්........................මන්......... දන්නෙ නෑ.............අනේ.......................මට පුලුවන්ද කියල.”
“හා............හරි හරි.....ඔයාට සමන්ති සෙට් උනොත් මොකද කරන්නේ.???” මන් ඉක්මනටම ඇහුවේ ලසන්තගේ බිරිද ගැනයි. අවස්ථාවක් ලැබුනොත් අතාරින්නෙ නෑයි ජයන්ත පැවසුවා. මේ මුළු කාලය පුරාම මගේ හිතත් ගතත් සනසමින් තිබුනේ ලසන්ත ගැන මතකයයි. ඔහුගේ සාරවත් ලිගුව මගේ යෝනිය පතුලේම සිරවී නටන නැටුම් ගැන මගේ මතකයන් පිරී යමින් තිබුණ අතරේම මා සුරතාන්තයට පත්වන්න වුනා. මගේ යටි බඩ තද කරමින් යෝනි උමග දිගේ ගැලු දියරයේ උණුසුම ජයන්තත් විදින්න වී මොහොතකින් ඔහුගේත් උණුසුම් ශුක්‍රාණු මගේ යටිකයේ අභ්‍යන්තරය පුරවන්න වුනා.
 මට දිගු කාලයක් තිස්සේ මේ වගේ සැපතක් ලිංගිකව එක්වීමේදී දැනුණේ නැහැ. මම ලසන්තගේ දැඩි වුන ලිගුව ගැන සිතමින් නින්දට ගියා. මේ කතාවේ ඊළඟ කොටස මම ජයන්තට පවසා නැහැ. ඔහු මෙය කියවන විට දැනගන්නවා ඇති.
දින කිහිපයකට පසු ලසන්ත ගෙදර ආවා. අපි තේ බොමින් කතා කරන අතරේ “එදා රෑ වුන දේ ගැන ඔයා මාත් එක්ක තරහද ?”
“අපෝ..........නෑ...............අයියෝ...........පිස්සුද. මන් හිතන්නේ ඒක මාරයි. ම.......ම..........මාත් සතුටු වුනා එදා, මන් හිතන්නෙ ඔයත් ඔයත් ගොඩක් ආසාවෙන් හිටියෙ එදා නේද ?.....මට තේරුණා අරය ගල් වෙලා තිබුණ හැටියෙන්ම” මන් අමාරුවෙන් වචන ගලපමින් ඉක්මනටම කියල දැම්ම.
“ඒත් මට නම් මදි...........” ලසන්තගේ මුහුණේ සිනහවක් පැතිරෙන්න වුනා. “ඔයා ජයන්තට කිව්වද ?”
“නෑ........නෑ..........කිව්වා...............ඔක්කොම නෙවෙයි. ඒක නෙවෙයි වැඩේ අපි තුන්දෙනෙක් එක්ක, තව කෙල්ලෙක් හරි කොල්ලෙක් හරි එක්ක කරන හැටි කතා කළා එදා....හි...........හී...........මාරයි අනේ.........”
ලසන්ත නැගිට කලිසමට පිටතින් තම ලිගුව අතගාන්න වුනේ මගේ ඉදිරිපිටමයි.
“මේ...............මේ බලන්න ඔය මට කරපු දේ..............”
“කෝ............අනේ මටනම් පේන්නෙ නෑ..........” මන් ඇස් කුඩා කර විපරම් කරමින් පැවසුවා. “මන් හිතන්නෙ ඔයා ඒක එලියට ගත්තොත් මට හොදට පෙනෙයි” මන් ඇස් කොනින් ඔහු දිහා බැලුවේ කුමන ප්‍රතිචාරයක් ඔහුගේ මුහුණෙන් පලවෙයිද බයෙන්.
ලසන්ත ඉදිරියේ දණ ගැසූ මා ඔහුගේ කලිසම බුරුල් කරන්න පටන් ගත්තා. ඔහු තදින් හුස්ම ගනිමින් ගැහෙන්න වුනා. බුරුල්වූ කලිසම ලසන්තගේ ඇග දිගේ විත් නිදහසේ බිමට වැටෙන්නට සැලස්වූවා.
ලසන්තගේ යට කලිසම පුම්බා ගෙන ඔහුගේ ශක්තිමත් පුරුෂ නිමිත්ත ඉදිරියට එන්නට වෙර දරමින් උන්නා. මන් සෙමෙන් සෙමෙන් ඔහුගේ යට ඇදුම උඩින් මගේ ඇගිලි අතුල්ලන්න පටන් ගත්තා. ලසන්තගේ ලිගුවේ තද බව නිසා මන් හිතුවේ එය කොයියම්ම මොහොතක හෝ ඔහුගේ කලිසම ඉරාගෙන පිටට පනිවි කියලයි. ලසන්තගේ මල්ලියාට වැඩිය වද නොදී ඉන්නට මා තීරණය කරමින් ඔහුගේ යට කලිසමේ ඉන පටියෙන් අල්ලා එය පහලට ඇද දැමුවා. ඔහුගේ ලිගුව යකඩයක් වගේ ගල්වී තිබුනා, අපහසුවෙන් මිදුණු සැනින් එය ඉන්නක් සේ කෙලින් හිට ගත්තා. මන් මගේ අතැගිලි ලසන්තගේ මල්ලියා වටේ දවටමින් මිරිකමින් අදින්න වුනා. ලසන්තගේ මුවින් සිහින් කෙදිරියක් පිටවන්න පටන් ගත්තා.
“ඔයාට දැනෙනවද ?” මං හීන්හඩින් ඇසුවා.
“අම්මෝ...........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්........ම්ම්ම්ම්......ඔ.......වව්........ගොඩක් කාලෙකින් මේ.........ගොඩක් කාලෙකින් ගෑනියෙක්ගේ අතකින් ඇල්ලුවේ”
“ආ...........එතකොට ඔයයි සමන්තියි ?........ සෙක්ස් කරන්නෙ නැත්ද ?”
“අවුරුද්දකින් විතර නෑ.....හ්හ්හ්හ්හ්හ්............ම්ම්ම්....හ්හ්හ්හ්හ්හ්.....”
මේ වගේ කඩවසම් මිනිහෙක් එක්ක සෙක්ස් නොකරන ගෑණි කවුද කියල මට හිතා ගන්න බැරි උනා.
“ඔයාගෙ මල්ලියා ලස්සනා...යි, යකඩයක් වගේ වෙලා, ඒත් මේ කොන ෂෝක් එකට සිනිදුයි. ආස හිතෙනවා”
“එච්චර ලොකු නම් නෑ හැබැයි, අගල් හයක් වගේ තමයි”
“ඔයාටයි මටයි පුළුවන් එයා ඊට වඩා ලොකු කරන්න ඔන්න බලන්නකෝ” කියමින් මම ලසන්තගේ ලිගුව මගේ කටේ ඔබා ගත්තා. කටට අරන් උරලා කරන වැඩේට මන් එච්චරම කැමති නැති වුනත්, ඔහුගේ ලිගුව මගේ කට තුල උණුසුම්ව පිම්බෙන්න වුනා. මමත් මහත්වූ ආශාවෙන් ලසන්තගේ මල්ලියා කටේ රුවා සුප්පු කරන්න වුනා.
මට මන් කරන දේ විශ්වාස කල නොහැකි වුනා. මගේ ස්වාමියාගේ යාලුවෙක් සමග මෙසේ කාමයේ හැසිරීම මටම මහත් පුදුමයක් ගෙන දුන්නා. මගේ යෝනිය ඉතාම තදින් තෙත් වී, මගේ මුළු ශරීරයම උණුසුම්වී කාමුක හැගීම් ඇවිස්සී තිබුනා. ලසන්තත් සමග තදින්ම ලිංගිකව එක්වීමේ ආශාවෙන් මගේ හිත මැඩෙන්න වුනා. මගේ යෝනියේ තද කැසීමක් හට ගෙන තිබුනා. කාමය මගේ ශරීරයේ සෑම අස්සක් මුල්ලක් නෑරම පැතිරී තිබුනා. මට අත්‍යන්තයෙන්ම ලසන්තව මගේ කර ගන්න උවමනා වුනා.
ලසන්ත තම ලිගුව මගේ මුවින් එලියට ගෙන අතේ ගසන්න වුනා. ඔහු මගේ දිහා පුදුමයට පත්ව බලා සිටින්න වුනේ, මා ඉක්මනින්ම මගේ ඇදුම් ගලවන්න වූ නිසයි. මට තවත් ඉවසා සිටිය නොහැකිව තිබුනා. මා ටී ෂර්ට් එක ගලවා මගේ බ්‍රා ඒක ගලවන අතර තුර ලසන්ත හොරෙන්ම පහත්වී මගේ සාය හුක් එකෙන් පන්නා දමා තිබුනා. මොහොතක් ගතවූ තැන මගේ සියලුම ඇදුම් මගේ නිරුවත් දෙපා මුල ගොඩක් ගැසී තිබුනා.
ලසන්තගේ එක් අතක් මගේ යෝනි තොල් දෙබෑ කරන්න වූ අතරේ මගේ වම් පියොවුර ඔහුගේ මුවෙහි රැදුනා. මගේ මුළු ශරීරයෙන්ම මේ සතුට ඉල්ලන්න වුනා. ඔහුගේ ඇගිලි තුඩු ස්පර්ශ වුනු මොහොතේ සිට දිගටම මගේ ඇගේ පහල සිට ඉහලට විදුලියක් දුවන්න වුනා. මගේ යෝනියෙන් තව තවත් කාම දිය දහරා ගලන්න වූ අතරේ ලසන්තගේ ලිගුව තව තවත් ඝනවන්නටත්, දික් වන්නටත් පටන් ගත්තා. මම හිමීට බිමට පහත් වන්න වූ අතර ලසන්තත් මගේ ඇග උඩින්ම වැතිරෙන්න වුණේ ඔහුගේ ග්‍රහණයේ තිබු මගේ අවයව බිදුවක්වත් ඔහුගෙන් නිදහස් වීමට ඉඩ නොතබමින්.
අහ්හ්හ්හ්...................ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්......ලසන්........ත.........හ්හ්හ්හ්හ්.......මේ......කවුරුවත් මේවා දැනගන්න බෑ....හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.....හොදද......
“ස්ල්ර්ප්......ස්ස්ස්ර්ර්ර්ර්.....ප්ප්ප්ප්.........ම්ම්ම්ම්.....නෑ.........නෑ........බබා.........කවුරුත් දැනගන්නෙ නෑ.........ඔයා ජයන්තට කියනවද ?”
“නෑ...........දැන්ම නෙවෙයි කිව්වත්....අනේ........මන්ද....කවදාවත් නොවෙන්නත් පුළුවන්........ම්ම්ම්ම්ම්..........බලමුකෝ...........හි.හි.............හී...............”
මේ වනවිටත් ලසන්තගේ චන්ඩි මල්ලියා මගේ චු හිල අසල කුරුමානම් අල්ලමින් මගේ ඇතුලට තෙරපෙමින් ලිස්සන්න වුනා.
“මට ජයන්තය එක්ක ප්‍රශ්නයක් හදා ගන්න ඕන නෑ බබා...ප්ලීස්......”
“අනේ............හ්හ්හ්හ්හ්............මො...කක්....ද............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.............කටවහන් ඕක දාන්නකෝ...............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්........ඇතුලට........ඉක්මනට...............මට ඉන්න බෑහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්..........දැන්නම් ..........ආඅ...............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.....”
එකවරම ලසන්ත කල ගැස්සීමෙන් මගේ කට ඇරුණේ විශ්මයටත්, මගේ කකුල් අතරින් එකවරම ආ කිතිය මුසුවූ වේදනාවටත් පින්සිදු වෙන්නයි.
“ආආආආ.................................................හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්...............ආආආ........හ්හ්හ්.......” මගේ කටින් නැගුණු කාමුක කෙදිරිය එහා ගෙදරටත් ඇහෙන්නට ඇතැයි මා බිය වුනා. නමුත් ඒ කිසිවක් ගැන තබ සතයකට මායිම් නොකරන කොල්ලෙක් මගේ ඇග උඩ හොදවැයින් නැටුමක් නටන්න අර අදිමින් සිටියා. යාන්තම් මගේ ඔලුව මෑත් කර මා පහලට එබී බැලු විටයි දුටුවේ, ලසන්ත එක පහරින්ම තම මෝල්ගහ මගේ නංගියාගේ පතුලේම ගිල්වා ඇතිවග. ඔහුගේ සෙල්ලම් බඩුවෙන් යන්තමින් එලියට පෙනෙන්නට තිබුනේ ඇටවල්ල පමණයි.
“ම්ම්...................ආආ.........හ්හ්හ්හ්හ්...........ම්ම්ම්....ආආආ.............ආආආ...............ආආආ.........අනේ..හ්හ්හ්හ්හ්....දිගටම...දිගටම................කරන්න.....පැටියෝ.........හ්හ්හ්හ්.....නවත්තන්න එපා.......හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්......”
“අහ්හ්......................අහ්හ්........අහ්හ්...............ඔයා....ගෙ......හුත්ත මාරම තදයි...අප්පා.........සිනිදුත් එක්ක........මට ඇතුල බිත්තිය හොදටම දැනෙනව බබා........හ.......හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......සමන්තිගෙ මෙහෙම නෑ.....හ.....හ්හ්...අහ්හ්හ්.......අහ්හ්හ්...........දැනෙන්නේවත් නෑ...බුරුල්.........මන් කරන්නෙ ඇතුලට දමල ඔහේ......බලන් ඉන්න එක”
ලසන්තගේ යකඩ පොල්ල මගේ නංගියා ඇතුලේ කරන පෙරලි මට ඇතුළෙන්ම දැනෙන්න වුනා. ඒක අමුතුම මිහිරක් මගේ ශරීරය පුරා පතුරුවන්න වුනා. ඔහුගේ ලිගු මුණ්ඩයේ ගැටිත්ත මගේ යෝනි බිත්තියේ ඇතිල්ලෙන විට මගේ යටි බඩෙන් චූ යන්නට හා සමානව කිතියක් විහිදෙන්න වුනා. මීට කලින් මේ දේ කරන්න වුනානම් කියලා මට හිතෙන්න වුනා.
“ඔයාට දැනෙනවද පැටියෝ........”ලසන්ත කිහිප වරක්ම මගෙන් විමසන්න වුනා.
“ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්................ඔ....ඔ...ව්..........රත්තරන්...........ඉන්න බෑ........දැන්නම්.........ආආ...............ආආඅ..............ආආආආඅ......ඔයාගෙ ඒවා...හ්හ්හ්.......ඒවා....හ්හ්හ්හ්හ්.....අනේ......ඒ........ව......මගේ.........හ්හ්හ්.....මගේ......හ්හ්හ්හ්හ්හ්.........ඇතුලෙම යවන්න......හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්......”
මට ඒ ටික කියා නිම කරන්න ලැබුනේ නෑ, ලසන්ත ආවේශ වූ යකදුරෙකු මෙන් තඩි බාන්න වුනා. එතරම්ම තදින් එල්ලවූ ලිගු පහරක් කවදාවත් මගේ යෝනිය විද තිබුනේ නෑ. අප දෙදෙනාගේ ඇගවල් ගැටීමෙන් තියුණු හඩක් නැගෙන්න වුනත් කිසිවෙක් මේ කාම ක්‍රීඩාව නතර කරන තැනක සිටියේ නෑ.
ජයන්ත හැමවිටම සෙමෙන් සහ ක්‍රමානුකුලව ලිංගිකව එකතුවන්නෙක් වුනා. නමුත් ලසන්ත ඒ සියලු දෙයින් වෙනස්ව කාමයෙන් මුසපත්ව පිස්සෙකු මෙන් මගේ යෝනියට බැට දෙන්න වුනා. මගේ උරහිසෙන් අල්ලා මං බිම දිගේ තල්ලු වීම නතර කර ගත් ඔහු සිත්සේ මගේ යෝනියේ සැප විද ගන්න වුනා. ලසන්තගේ පොල්ල තවත් මහත්වී ඇති වගක් මට දැනෙන්න වුනා. එය දැන් දැන් මගේ යෝනි බිත්ති පටලවමින් එලියට පැමිණ ඇතුලටම ගිල්ලෙන්න වුනා. අගල් හයකටත් වඩා වැඩි තිබු ලසන්තගේ ලිගුව එලියටම ගෙන නැවතත් සම්පුර්ණ දුරම මගේ ඇග ඇතුලේ බැස්සවීමෙන් ඔහු මහත් ආශ්වාදයක් ලැබුවා.
තවත් මේ ආශක්ත බව ඉවසා සිටිය නොහැකිවූ මා “ආආඅ..........ලසන්ත...........හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......අනේ........හ්හ්හ්හ්හ්හ්........ගහන්න..........ගහන්න................හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.........ආආආආආආඅ...........හ්හ්හ්හ්හ්.....තව...........තව.........ත.......ව.........හ්හ්හ්..........”.
“මං............මගේහ්හ්හ් ඔක්කොම ටික එවනවා..........හ්හ්හ්....ආඅ.....හ්හ්.......හ්හ්.හ්හ්.....හ්හ්..උබේ ....හුත්ත පුරවනවා...හ්හ්හ්...ඔඕ...........ගලන්නම.....එවනවා.........”ලසන්ත පිස්සුවෙන් වගේ දොඩවන්න වුනා.
මගේ නංගියා තුවාල වෙයි කියල මට බයක් දැනුනෙන් මන් මගේ කකුල් තවත් හොදින් පළල කර ලසන්තට කැමැත්තක් කර ගන්න ඉඩ හැරියා. කෙසේ වුවත් ඔහු මගේ යෝනි තොල් වලට රතු වෙන්නම බැට දෙන වග මට දැනුනා.මට තව දුරටත් මේ හැගීම් ගංගාව ඉවසා දරාගෙන ඉන්න බැරි උනා, මගේ මුළු ඇගම කාමයෙන් වියරුව රත්වී තිබුනා.
“ආආආආආආආඅ...........................හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......දැන්......දැන්..................එවන්නකෝ...........හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......එවන්නකෝ...........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්....අනේ.............ලසන්ත.....හ්හ්හ්හ්.......එවන්නකෝ.......................මට......ඔක්කොම...ඕන.............ඕන..ඕන....බබා..........හ්හ්හ්හ්...එවන්නකෝ...........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්....ආආආආආආඅ.......හ.....ආඅ...හ.....හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්..” ඒ සමගම ලසන්ත උගුරෙන් කෙදිරියක් නගමින් තම හැගීම් සියල්ලම නිදහසේ ගලන්නට ඉඩ හැරියා. මගේ ජිවිතයේ පිරිමියෙක් ගෙන් ලැබුණ විශාලතම ශුක්‍රාණු තොගය ලසන්ත මගේ ගර්බාශය තුලටම පොම්ප කරන්න වුනා. මගේ නංගියා ලසන්තගේ ළමයි කන්දරාවෙන් පිරී යන්න ගත වුනේ මොහොතයි. ඔහු දිගටම ගැස්සෙමින් වෙවුලමින් තම ඇගේ රැදී තිබුණ අවසාන බිංදුව පවා මට ලබාදෙන්න වෙහෙස වුනා. මං මගේ කකුල් දෙක ඔහුගේ වටා දමමින් මගේ නොවුන මගේ පෙම්වතා මගේම කරගන්නට අපමණ උත්සාහයක් දැරුවා.
මොහොතකින් ලසන්තගේත් මගේත් කාම දියරයන් ඔහුගේ ලිගුව වටෙන් මතු වෙන්න වුනා. මගේ යෝනියට හොදින්ම හිරවී තිබු ලසන්තගේ දණ්ඩ සෙමෙන් ගස්සෙන්න වුනෙන් ඒ සෑම විටම අපගේ කාම දියරයන් සියල්ල එකට මිශ්‍ර වී ඔහුගේ ලිගුවත් මගේ යෝනියත් අතරින් මතුවී මගේ පස්සා පැත්තට බේරෙන්න වුනා. උණුසුම් දිය දහරාවක් මගේ පසු පසින් ටයිල් පොලව මතට වැටෙන්න වුනේ එතන කුඩා විලක් සාදමින්.
ලසන්තත් මමත් හති අරිමින් තවත් ටික වෙලාවක් මෙසේ එකිනෙකා බදාගෙන සිටියා.
“අම්මෝ................තෑන්ක් යු බබා...........මට කාලෙකින් මෙහෙම සතුටක් දැනිල නෑ” ලසන්ත මගේ ඇස් වලට එබෙමින් පැවසුවා.
“එහෙම කියන්න එපා රත්තරං මාත් සතුටු වුණා, අපි දෙන්නම සතුටු වුනා.”
අපි දෙදෙනාම නානකාමරයට දුවගෙන ගියේ තරුණ පෙම්වතුන් යුවලක් වගේ. ඇග සෝදන අතර මම ලසන්තගේ ඇට වල්ල හොදින් නිරීක්ෂණය කළා, එය පහලට එල්ලී තිබුණේ එහිවූ සියලු සාරය උරාගත් නිසා බැව් මට අමුතුවෙන් මතක් කර දෙන්න උවමනා වුනේ නෑ.
ඇදුම් අදින අතර තුර ලසන්ත මගෙන් ඇසුවේ, අපිට මේක තවත් වතාවක් කරන්න බැරිවෙයිද කියලයි.
“මොන විකාරද.......අපි ඊලග පාර ජයන්තත් අල්ල ගම්මු වැඩේට....හි.හී......එයාට බලන් ඉන්න දෙමු. මොකද හිතෙන්නෙ කියල.”
ලසන්ත මට කිස් එකක් දී මගේ යෝනිය තුලට ඇගිල්ලක් දමා “මෙයාට ආයිත් හොද පොල්ලකින් කන්න ඕන උනොත් කියන්න, අපි ඉන්නවා” කියමින් සමු ගත්තා.
.

** NiluNilu ***
Blog: - http://sinhalawalakathadilnil.blogspot.com/


5 comments:



  1. රහසිගතව හමුවී විනෝද වීමට කැමති යුවතියක් වේ නම් මා අමතන්න. මම ශාන් පෙරේරා ඉන්නෙ නුගේගොඩ. මට වයස 26. උස 5'8" සාමාන්‍ය පෙනුමක් තියෙන්නෙ. ඔයා හොයන්නෙ හොදින් විනෝද වීමට නම් මම තමයි ඔයාට හරියන කෙනා. 100% රහසිගත ඇසුරකට පමණි. ඔබේ නම් ගම් විස්තර කිසි දෙයක් මට දැනගන්න ඕනි නැහැ. ඔයාගෙ වයස මට ප්‍රශ්ණයක් නෙවෙයි. පූර්ණ රහස්‍ය භාවය සුරකිමි. මගෙ ෆොටෝස් බලන්න කැමති නම් මට කෝල් / මැසේජ් කරන්න. වයිබර්, වට්ස් ඇප්, ඉමෝ ඉන්නව මම.

    (+94) 772404715 ශාන් පෙරේරා (26) Shan Perera
    ප්ලීස් ගර්ල්ස් ල විතරක් කතා කරන්න...බෝයිස් ල කතා කරල මට කරදර කරන්න එපා. කෝල්ස් නැතුව SMS විතරක් එවන අයට මම රිප්ල්යි කරන්නෙ නැහැ.


    ReplyDelete
  2. ශා මරු සැප ලසන්ත දිව දැම්මෙ නැද්ද හුත්තට

    ReplyDelete
  3. මෙහෙම අසා අයෙක් කතා කරන්න 0702558238

    ReplyDelete
  4. ලස්සනයි කතාව

    ReplyDelete
  5. 076) 827 8317 කුරුණෑගල අවට gril කපල් කතා කරන්න whatsep

    ReplyDelete