Saturday, September 5, 2015

මගේ කෑල්ල 11 (නාකි විසේ - සාමෙල්ගේ සැනසුම)



මගේ කෑල්ල 11 (නාකි විසේ - සාමෙල්ගේ සැනසුම)
“අම්මෙහ්...................ආයෙත් එහෙම කරන්න එපා සිරිපාල අන්කල්..... මාර අමාරුයි. වමනෙට එන්න වගේ. හුස්ම ගන්න බැරි උනාම.” තම කට කෙලවරින් බේරෙන කෙල දහරාව පිස දමමින් මගේ කෙල්ල කෙදිරි ගාන්න වුනේ සාමෙල්ගේ ගල කැපීම තවමත් ඉවරවී නොතිබූ බැවින්.
“ආආආඅ............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.....කොහෙද ඩින්ගකටවත් නවත්තන්නෙ නෑනෙ මෙයා...ආආආඅ........ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.....අනේ............ඉන්න...බෑ..........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්...” සාමෙල්ගේ ලිගුව මගේ කෙල්ලගේ කලවා අතරින් නොනවත්වාම එබී බලන්න වුනා. ඇගේ කලවා තෙමමින් තෙත දිය දහරා ගලා යමින් තිබුනා.

“මොකද කෙල්ලෙ...අනිත් එකත් කටට ගන්නවද ?..... මටත් උබට ගලක් කපන්න ඕන..හෙහ් හෙහ්...හේ......” මගේ කෙල්ලගේ මුහුණ තමා දෙසට හරවා ගත් සිරිපාල ඇගේ මුහුණට එබෙමින් ඇසුවා. කාමය උතුරමින් තිබු මගේ කෙල්ලගේ කය කිසිවක් ප්‍රතික්ෂේප කරන තත්වයක සිටියේ නෑ. ඇගේ දහදියෙන් පෙගී තිබු ශරීරය දිලිසෙමින් තිබුනා.
“මේක අස්සෙ දැම්මොත් මේ පැත්තෙන් මතුවෙයි නේ.....” තරුෂි පුදුමයෙන් සිරිපාලගේ පයිය අත ගාමින් පැවසුවා. ඔහුගේ පයියේ නහර ඉල්පී ටොපා රතුපාටින් දිලිසෙමින් තිබුනා. මවිල් වලින් වැසුන ඔහුගේ රහස් පෙදෙස මගේ කෙල්ල පිරිමදිමින් සිටියා.
“කෙල්ලට මගේ බිජ්ජ රහ වැටිල වගේ...ආ...... අතාරින්න කැමතිම නෑ...නේ.....” තම එල්ලෙමින් තිබු වල්ල අල්ලට ගෙන හුරතල් කරන මගේ කෙල්ල දුටු සිරිපාල සාමෙල්ට පැවසුවා.
“ඕකෙන් නම් දැන්ම බඩු එන්නෙ නෑ නෝන....තව පැයක්වත් යයි. මම දන්නෙ නැත්ද සිරිපාල අයියගෙ හැටි....හෙහ් හෙහ්”
“ඒ....................ඒක තමයි මාත් බැලුවෙ... මන් මෙච්චර වෙලා උරලත් මෙයාට ගානක්වත් නෑනෙ.......” සිරිපාලගේ එල්ලා වැටෙන වල්ලත් දාර ලින්ගයත් පිරිමදිමින් මගේ කෙල්ල පැවසුවා. සුළු මොහොතකින් කිසිදු පෙලබවීමක් නැතුවම මගේ කෙල්ල සිරිපාලගේ මවිල් ඈත් මෑත් කරමින් එල්ලෙන ඇට වල්ල කටේ දාගන්න උත්සාහ දරමින් සිටියා.
“මේ බලපන්කෝ...........මේකිට තියෙන ගාය”
“මන් උබට කිව්වේ මේකිට තියෙන අමාරුව හැමෝටම නෑ කියල. අර පොඩි කොල්ලගෙ උරපු හැටියෙන්ම මන් දැන ගත්ත”
මේ කිසිත් නෑසුන ලෙස තරුෂි සිරිපාලගේ වල්ල කටේ දමා සුප්පු කරමින් ඔහුගේ පයියේ ටොපා ගසා මිරිකමින් පද්දමින් දගලන්න වුනා.
“අප්පා ....මේක දැන් පල් ගදයි නේ.......” මගේ කෙල්ල මුහුණ ඇබුල් කරමින් සිරිපාල දෙස බැලුවා.
“ආ..............ඒ මේ ඊයෙ රෑට කෑවේ මන් හරක් මස් නේ, කොත්තුව.”
“අම්මෝ.........ඒක තමයි මේ උහුලන්න බැරි ගද....ම්හ්හ්....” මගේ කෙල්ල එසේ කියා වැඩි වෙලාවක් යාමට පෙර සිරිපාල තම ඉදිමුණු ටොපා මගේ කෙල්ලගේ කටේ එබුවා.
“ම්ම්ම්ම්හ්හූඋ..........බ්ල්බ්......බ්ල්බ්.........උහ්...........”
මගේ කෙල්ලගේ කෙල වලින් නැවතත් සිරිපාලගේ ලිගුව තෙමෙන්න වුනා. ඈ සෙමෙන් සෙමෙන් ඔහුගේ රිද්මයට හද ගැසෙමින් වල්ල මිරිකමින් අත ගාන්න වුනා. නිමක් නැතිව පසු පසින් එල්ල වන සාමෙල්ගේ ලිගු පහරින් ඈ ඉදිරියට තල්ලු වෙමින් සිරිපාලගේ දිගු පයිය ගිලින්න වුනා.
යන්තම් සිරිපාලගේ පයිය තම කටින් එලියට ගත් මගේ කෙල්ල, “පොඩ්ඩක් ඉන්නකෝ සාමෙල් අන්කල්....” කියමින් සාමෙල් නවතා, සිරිපාලගේ කෙල බේරෙමින් තිබු පයිය අතේ ගසන්න වුනා.
“කෙල්ල හොදට වැඩ දන්නව, නේද බොලේ....”
“හ්ම්ම්.....හ්ම්.............හ්හ්හ්..............ටොපා කඩන් කයිද දන්නේ නෑ....හෙහ් හෙහ්......”
මගේ කෙල්ලගේ පිටුපසින් ඈ බදාගෙන සිටි සාමෙල් ඇගේ හංසයින් දෙදෙනා මිරිකන්න වුනා. මෙයින් තවත් මෝල් වූ තරුෂි සිරිපාලගේ වල්ලත් කටේ දමන්න වුනේ පිස්සුවෙන් මෙන්. සිරිපාලගෙන් ගැලවී ආ මවිල් කෙල ගසමින් ඇගිලි තුඩින් එලියට අදිමින් මගේ කෙල්ල නාකියාට උපරිම කම් සැප ලබා දුන්නා. තම ඇස් පියා ගනිමින් මේ රසය විදින්න සිරිපාල අමතක කලේ නෑ. සෙමෙන් සෙමෙන් සිරිපාලගේ වල්ල මිරිකෙමින් ඉහලට එන්න පටන් ගත්තේ එයට ඔහුගේ පුරුෂ ධාතුව පිරෙන්න වූ නිසයි.
“අම්ම්..........මේ........හ්හ්හ්හ්.........ඔහොම කලොත් නම් කෙල්ලේ ඔක්කොම එක පාර යයි.”
“මොකෝ...උබට බඩු යන්න ලගද ?”
“තාම නෑ.....මේකි මේ අතේ ගහල උරණ හැටියෙන් තව අවුරුදු ගානකට පයිය අල්ලන්න බැරිවෙයි”
“ඇයි.....අන්කල් රිදුනද ?”
“රිදෙනව නෙමෙයි කෙල්ලේ......උබේ තොල් වල සැප ඉවසන්න බෑ”
මගේ කෙල්ලගේ දිලිසෙන කලවා අතගාමින් සිටි සාමෙල් ඇගේ තට්ටම් පලු අතරේ හිස හොවාගෙන ඔලුව නටවන්න වුනේ මෙවිටයි.
“අනේ..........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......මට ඉන්න බෑ...........හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......”තරුෂිගේ කෙදිරිය කාමරය දෙවනත් කරන්න වුනා. ඇගේ කාමුක කෙදිරිය සාමෙල් තවත් මෝල් කලෙන් ඔහු ඇගේ කලවා අත ගාමින් මිරිකන්න වුනා. මගේ කෙල්ලගේ නිදහසේ වැනෙමින් තිබු ලපටි පියොවුරු දෙක ගැස්සෙන්න වුනා. ඈ ඉබේම කෙලින් වුනා. නමුත් ඇගේ අතින් සිරිපාලගේ වල්ලත්, කළු පයියත් මිදුනේ නම් නෑ.
සිරිපාල තමා ඉදිරියේ දගලන තරුණ කෙල්ලගේ තන දෙක මිරිකීම පැහැර හැරියේ නෑ. ඔහුගේ දෝතට අසුවූ මගේ කෙල්ලගේ මෙලෙක් කුක්කු දෙක මිරිකෙන්න වුනේ තාලයකටයි. තරුෂිගේ තට්ටම් දෙක ඈත් කල සාමෙල් ඒ අස්සේ නහයත් කටත් ඔබා ලොවන්න වුනා. හොදටම තෙත බරිතව තිබු මගේ කෙල්ලගේ පෑන්ටියත් කලවාත් ඔහුගේ නොමද ග්‍රහණයට නතුවුනා.
සිරිපාලගේ ගෙලවටා අත් දෙකම දැමු තරුෂි ඔහුගේ ඇගටම බර වුනා. නිදහසේ වැනෙන්න වූ දණ්ඩක් මෙන් වූ සිරිපාලගේ ලිගුව මගේ කෙල්ලගේ බුරියේත් මුළු බඩ පුරාත් තම සාරය අතුල්ලන්න වුනා.
“ආ..............හ්හ්හ්හ්හ්............” මොහොතකින් සිරිපාල මගේ කෙල්ල තම දෝතටම වඩා ගත්තා. කෙලි බඩුවක් මෙන් ඉහලට එසවුන ඈ සිරිපාලගේ ගෙලවටා අත් දමා අල්ලාගෙන සිටියා. තමාගෙන් මිදුණු රස ගුල ගැන පසුතැවුණු සාමෙල් තම ලිගුව පිරිමදිමින් නැගී සිටියා.
සිරිපාලගේ බෙල්ලේ එල්ලී සිහින් හඩින් සිනාසෙන්න වුන තරුෂි, “අනේ..........බිමින් තියන්නකෝ.........මෙයාට පුදුම විසයක් නේ තියෙන්නෙ...අර බලන්න සාමෙල් අන්කල්.. පව්....එයා.........” මගේ කෙල්ලගේ මේ කාමුක හැසිරීම මට අදහා ගත නොහැකි වුනා. මුලින් මුලින් මෙයට අකමැතිවූ ඈ දැන් දැන් මේ නාකි දෙදෙනාගේ කෙලි බඩුවක් වී සතුටින් සිනාසෙමින් සිටියා.
“ඔය කෙල්ල මටත් දීපන් බං.....උබ විතරක් සැප ගන්නෙ”
“පොඩ්ඩක් ඉදපන් බං....මේ වගේ සුකිරි කෑල්ලක් ඉතිං ලැබෙන්නෙ කාලෙකින් නේ”
මගේ කෙල්ල ඔසවා අල්ලාගත් සිරිපාල ඇගේ පිම්බි තිබුන කිරි බෝල දෙකම උරන්න වෙර දැරුවා. යන්තම එකක් පමණක් කටේ දමාගත් ඔහු පොඩි දරුවෙකු මෙන් එය සුප්පන් කරන්න වුනා. මගේ කෙල්ලගේ මුවින් සිහින් කෙදිරියක් සමග ඇගේ හිතේ අමුතුම ආලයක් මේ වයසක් මිනිහා වෙනුවෙන් ඇති වී සෙමෙන් සෙමෙන් ඔහුගේ ඔලුව අත ගාන්න වුනා. තවත් සුළු මොහොතකින් ඇගේ අනිත් නිරුවත් පියොවුරට ලං වූ සාමෙල් එහි පාලනය තමා අතට ගත්තේ මුළු තන පුඩුවම තම කටේ ඔබා ගනිමින්.
“ආඅ............හ්හ්හ්හ්...............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.......අනේ..........මට බබාල දෙන්නෙකුත් ඉන්නවනේ දැන්......හී......හී................නාකි බබාල.....අහ්හ්හ්හ්............” කී මගේ කෙල්ල සාමෙල්ගේත් කෙස් අතරින් අත යවමින් තොදොල් කරන්න වුනා. සිරිපාලත් සාමෙලුත් තමන්ට රිසි සේ මගේ කෙල්ලගේ ලපටි තන යුගලෙන් කිරි උරා බොමින් ඈගේ කාමුක ශරීරය රසවින්දේ කිසිදු බාදාවකින් තොරවයි.
“අහ්හ්.......................අනේ..............” සිරිපාල මගේ කෙල්ල මගේ ඇද උඩට අත ඇරියේ ඈට සිතා ගැනීමටවත් ඉඩ නොතබායි. ඇද උඩට වැටුණු තරුෂිගේ කෙළවලින් නැහැවුන රණ හංසයින් යුගල තාලයකට පැද්දෙන්න වුනා. නාකි දෙදෙනාගේ සිනා හඩ කාමරය පුරාම පැතිරුනා. මගේ කෙල්ලගේ නිරුවත් ශරීරය ඔවුන්ගේ ඇස් වලට රසදුනක් වී තිබුනා. යන්තමින් පෑන්ටියෙන් වැසුණු මගේ කෙල්ලගේ සිහින් කාමුක ලාලිත්‍යවත් දේහය මගේ ඇද උඩ ඇබරෙමින් තිබුනා.
ඇයට වැඩි වෙලා එසේ ඉන්න සිදුවුනේ නෑ, මෝල හොදටම තදවී තිබු නාකි දෙදෙනෙක්ම ඇගේ තරුණ සිරුරේ පහස වෙනුවෙන් පෙළ ගැසී සිටියා. ඉදිරියට දික්වී ගැස්සෙමින් තිබු ඔවුන්ගේ නහරවැල් ඉල්පුන ලිගු මගේකෙල්ලගේ පහස සොයමින් සිටියා.
“හරි නරකයි අනේ............” කියමින් තරුෂි තම නිරුවත් ලැම අතින් වසා ගන්න නිරර්ථක උත්සාහයක යෙදුනා.
මොහොතකින් මගේ කෙල්ලගේ මුහුණ ඉදිරියේ පිරිමි පයියවල් දෙකක් රතු පැහැයෙන් දිදුලමින් වැනෙමින් තිබුනා.
“අනේ.........මේ....දෙකම මටද ? හි....හී........”තරුෂි පුදුමයෙන් සිනාසුනා.
“ඇයි ? මදිද කෙල්ලේ...තව එකක් ගෙන්නන්නද ?” සාමෙල් දත් විලිස්සමින් ඇසුවා.
“අපෝ............එපා.....එපා........මේ හොදටම ඇති. ” තරුෂි අත් වනමින් කෑගැසුවා.
මුලින්ම මගේ කෙල්ලගේ මුහුණට පත්වුණේ මහත කොට ලිගුවයි.
“අම්මෝ...........මේකෙන් ගලන ජුස් ගොඩ !!! බ්ල්බ්...........බ්ල්බ්.......” ඇයට වචන හමාර කිරීමට ඉඩනොදෙමින් සාමෙල්ගේ මල්ලියා මගේ කෙල්ලගේ කටට රිංගා තිබුනා. සෙමෙන් සෙමෙන් මගේ කෙල්ලගේ එක් අතක් සාමෙල්ගේ ඉන වටා ගිය අතර සාමෙල් ඇගේ අනිත් අත ගෙන තම ඇට වල්ල යටින් තැබුවා. සාමෙල්ගේ ලිගුව අති විශාල පිම්බුණ එකක් වුනු නිසා, තරුශිට තම කට පුරවා තිබු පයිය සමග රිසිසේ සෙල්ලම් කිරීමට නොහැකි වුනා. ඈ එය කටේම තබා ගනිමින් උරන්න වුනා. මගේ කෙල්ල තම කට උපරිමයට ඇරගෙන සාමෙල්ගේ ලිගුව ලොවන්න වූ නිසා ඇගේ ඇස් ලොකුවී විවුර්තව සාමෙල් දෙස කාමුක බැලුම් හෙලන්න වුනා.
“හම්මේ...........මේකිගෙ තියෙන ගාය බලපන්කො........කොච්චර බැරි උනත් අත අරින්නෙම නෑ...”
මගේ කෙල්ලගේ හිස යටින් අත දැමු සාමෙල් ක්‍රම ක්‍රමයෙන් තම බර මගේ කෙල්ල වෙතට යොමන්න වුනා. ඔහුගේ බර සාර පයිය මගේ කෙල්ලගේ කට ඇතුලට බහින්නට ඉඩ නැතුව ලත වෙමින් තිබුනා. තරුෂි සාමෙල්ගේ ක්‍රියාවෙන් අපහසුවට පත්වන්න වුනෙන් ඈ තම අතින් ඔහුගේ පස්සට පහර දෙමින් සුරන්න වුනා. නමුත් සාමෙල් දිගටම ඇගේ උගුරේ පතුලටම තම පයිය බස්සන්න වුනා.
“ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්...............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්..........බ්බ්බ්බ්බ්බ්..................ල්ල්ල්ල්ල්ල්.........බ්බ්බ්බ්බ්බ්බ්බ්...” තරුෂිගේ උගුරෙන් නොයෙක් හඩ පිටවන්න වුනා. ඈ තම කකුල් ඇදේ ගසමින් දගලන්න වුනෙන් සිරිපාල ඇගේ කකුල් දෙක නවා ඉහලට කර අල්ලා ගත්තා. මගේ කෙල්ල නාකි දෙදෙනාගේ කාම කෙලි බඩුවක් ලෙස හැසිරෙමින් සිටියා.
සාමෙල් තම පයිය එලියට ඇද්දා, “හ...........අහ්හ්............හ.........අහ්හ්හ්..........අහ්හ්හ්” තම කටින් කෙල පෙරමින් මගේ කෙල්ල හුස්ම අල්ලන්න වුනා. ඇගේ කට පුරවා කෙලත් සාමෙල්ගේ ජුස්නුත් මිශ්‍රව තිබුනා. ඒවා ඇගේ කට දෙපසින් බේරෙන්න වුනෙන් සාමෙල් එම ශ්‍රාවය වෙත තම තඩි ටොපා යොමු කළා.
“එපා..............හ්හ්හ්හ්.... එපා.... ආයෙත් නම් එහෙම කරන්න එපා.හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්...” තරුෂි කදුළු පෙරමින් ඉකි ගැසුවා..
“එහෙම නැතුව කොහොමද කෙල්ලෙ අපේ මේ වල්ලෙන් බඩු එලියට ගන්නෙ ? එහෙම නැතුව පුළුවන් ඉතින්, තව පැයක්වත් යයි. එතකොට ඉතිං කාටද අවුල්”
“අනේ....ඉතිං සාමෙල් අන්කල්, එහෙම කරන කොට අමාරුයි නේ...හුස්ම ගන්නත් බෑ. ඔයාගෙ එක ලොකුයි නේ ගොඩක්”
“ඔව් ඔව් බන් උබේ එක පොට්ටනියක් වගේ නේ...මේ කෙල්ලගෙ කටේ ඔබන්නත් ඉඩ මදි” සිරිපාල තරුෂිගේ කලවා පිරිමදිමින් පැවසුවා. මගේ කෙල්ලගේ කලවා සාමෙල්ගේ ගල් කැපීමෙන් පසු හොදින් මැදී දිලිසෙමින් තිබුනා. සිරිපාලගේ කාමුක ඇස් ඇගේ තෙමුණු පෑන්ටියත් දිලිසෙන කලවාත් දෙසම යොමුව තිබුනා.
මගේ කෙල්ලගේ කකුල් යටිපතුලේ සිට ලෙවකන්නට පටන් ගත් සිරිපාල ඈ සුරලොවකට රැගෙන යන්න වුනා. සෙමෙන් සෙමෙන් තරුෂිගේ කකුල්වල කෙණ්ඩා ලොවා අවසන් කල සිරිපාල ඇගේ පිරුණු කලවා ලෙවකන්න පටන් ගත්තේ මගේ කෙල්ලගේ කාමුක කෙදිරිය මද්‍යයේ. කිසිදු මවිල් ගසක් නැතිවන ලෙස වීට් කල තිබු තරුෂිගේ කලවා ඕනෑම පිරිමියෙක් කාමයෙන් අවුස්සන්නට සමත් වනවා නිසැකයි.
මගේකෙල්ලගේ කකුල් තම උරයමත තබා ගත් සිරිපාල ඒවායේ රස රිසිසේ විදින්න වුනා,
“ආආආආආ..........................ආආආආආආ.................ආආආආආඅ...............” තරුෂිගේ කාමුක කෙදිරිය කාමරය පුරාම රැව් පිළිරැව් දෙන්න වුනා.
මගේ කෙල්ලගේ අතක් රැදී තිබුනේ සාමෙල්ගේ කළු පයිය මතයි. විය යුතු පරිදිම ඈ ඔහුගේ ලිගුව තදින්ම මිරිකමින් සිටියා. තමන් කරන්නේ කුමක්ද යන්න නොදැන සිටි තරුෂි සාමෙල්ගේ රතු පැහැති ටොපා මිරිකමින් ඔහුගේ පෙරසම ඉහල පහල කළා. සාමෙල්ගේ පහතට බරව තිබු ඇට වල්ල වේගයෙන් ඉහල පහල පද්දෙන්න වුනා.
“අම්මා............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......මෙකි නම් නියම වෙස කදක්” කියමින් සාමෙල් මගේ කෙල්ලගේ තන පුඩු මිරිකන්න වුනා. ඔහුගේ ගොරෝසු අතට හසුවූ මගේ කෙල්ල අහිංසක මුව පොව්වකු මෙන් දගලන්න වුනා.
මේ අතර මගේ කෙල්ලගේ කකුල් අතරින් නැමුණු සිරිපාල තරුෂිගේ බඩ ලෙවකන්න වුනා. සාමෙල්ගේ අතට හසු නොවූ අනිත් තන පුඩුව ගෙන කටේ දමාගත් සිරිපාල මහත් කෑදර කමින් එය උරා බොන්න වුනා. නාකි දෙදෙනාගේ සුරතලිය වී සිටි මගේ කෙල්ල කලේ කාමයෙන් මුසපත්ව කෙදිරි ගෑම පමණයි.
“මේකිට අරින්නමයි හිතෙන්නේ මට නම්....පට්ට වෙසියෙක් වගේ කෙදිරි ගාන සද්දෙ.....හුකපු එකම ගෑනියෙක්වත් මෙහෙම බෙරිහන් දුන්නේ නෑ” සාමෙල් තවත් තදින් මගේ කෙල්ලගේ තන් මිරිකන්න වුනා.
“එපා........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්......රිදෙනවා..........හ්හ්හ්............හිමින් කරන්න ..........අන්කල්..............”
සිරිපාලගේ ලිගුව තරුෂිගේ බුරියත් පසු කරමින් ඉදිරියට ඇවිත් තිබුනා. එය ඇගේ ඇගෙහි ඇතිල්ලෙමින් ලිස්සමින් තිබුනා. සිරිපාල තාලයට තම ඉන ගස්සන්න වුණේ සංසර්ගයේ යෙදෙන ආකාරයෙනුයි.
“අනේ..........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්...............අතන නම් අතුල්ලන්න එපා............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්......”
“අතන කියන්නෙ කොතනද හුත්තියේ....උබේ හුත්තද......එතන මඩවලක් වගේ වෙලා...බලපන්....”
සාමෙල් එන්න එන්නම දරුණු වී තිබුනා. සිරිපාල මගේ කෙල්ලගේ කකුල් දෙක ඔසවාගෙන ගල් කැපීමට සුදානම් වුනා.
“ඔන්න දැන් තමයි කෙල්ලේ නියම වැඩේ පටන් ගන්නේ”
“අනේ....හ........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......ආහ්හ්.....අහ්හ්.............ආ.හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.... ආආආආආඅ.....” සිරිපාල තම දිගු දණ්ඩ මගේ කෙල්ලගේ කලවා අතරේ තැබූ සැනින් ඈ කාමයෙන් මුසපත්ව කෙදිරි ගාන්න වුනා. අත් වලින් ඇදට ගසමින් ඈ දගලන්න වුනා.
සාමෙල්ගේ ලිගුව අත ඇරුන තරුෂි එබෙමින් සිරිපාලගේ දිගු ලිගුව තම කලවා පසාරු කරගෙන එන යන හැටි බලන්න වුනා. රතු පැහැති ටොපා ඇගේ කලවා අතරින් ඉදිරියට පැමිණ නැවතත් කලවා අතරේ සැගව ගියේ මගේ කෙල්ලටත් සිරිපාල අංකල්ටත් උපරිම සතුටක් ලබා දෙමින්.
“මේකිගේ කකුල් කිරිගරුඩ වගේ මැදල බං.......පුදුම සිනිදුයි”
“ආආඅ..........අ....නේ.........ඉන්න බෑ...........අන්කල්.........අම්මෝ...ඔයාගෙ එක රතුම පාටින් දිලිසෙනවා......හ්හ්හ්හ්හ්හ්...........”
“මීට වඩා ඉතිං හොදට කොරන්න පුළුවන් කෙල්ලෙ උබේ මේ මල තලන්න දෙනවනම්”
“අනේ...බෑ....බෑ.........ඔහොම කරන්නකෝ......මට ඉන්නම බෑ....ඇග ඇතුලෙන් කිති කැවෙනව වගේ.....ආආආආආආඅ....................ස්ස්ස්ස්ස්ස්ස්ස්ස්ස්ස්ස්ස්ස්ස්....”
මගේ කෙල්ලගේ කලවා අතරට කෙල ගැසූ සිරිපාල නැවතත් තම නැටවිල්ල පටන් ගත්තා. සිරිපාලගේ පැද්දෙන ඇට වල්ල තරුෂිගේ තෙත්වූ යෝනියේ වදින්න වුනේ “තක් තක් තකස්” හඩ නංවමින්. ඈ එයින් තව තවත් කාමයෙන් නලියන්න වුනා.
“ඔන්න ඕක කටේ ඔබපන් බං, නැත්නම් මේකිගෙ කෑගැහිල්ලට අල්ලපු ගෙවල් වල උනුත් එයි” ඇත්තෙන්ම මගේ කෙල්ලගේ හඩ වෙනදාට වඩා වැඩිවී තිබුනා. මගේ කෙල්ලගේ පිරුණු රණ හංසයින් සිරිපාලගේ පහරක් පහරක් ගානේ දෙදරමින් එහෙට මෙහෙට විසි වෙමින් තිබුනා.
ලද අවසරයෙන් ප්‍රයෝජන ගත් සාමෙල්, තම තඩි ලිගුව මගේ කෙල්ලගේ කටේ ඔබන්න දගලන්න වුනා. නමුත් තරුෂි තම තොල් තද කරන් සිටියා.
“ඇරපන් කෙල්ලේ කට....”
“ම්ම්ම්ම්...බ්බ්බ්බ්....බෑ.........ඔයා රිද්දනවා”
“නෑ.....නෑ.................කෙල්ලේ....” මගේ කෙල්ල කට ඇරියේම නෑ. එවර නම් ක්‍රියාත්මක වුනේ සිරිපාලයි, වේගවත් පහර කිහිපයක් මගේ කෙල්ලගේ කලවා විනිවිද යන ලෙස එල්ල කල බැවින් ඈට ඉබේටම කෑගස්සවුනා.  ලද අවසරයෙන් තම පයි රාජයා මගේ කෙල්ලගේ කටේ පතුලටම එබුවේ සාමෙල්.
“දැන් නේ කෙල්ලගේ ලස්සන....බලපන් බන් පිම්බිච්ච මුණ” තරුෂිගේ මුහුණ පිම්බි ඇස් ලොකුවී තිබුනා. මහත්වූ කාමුක පෙනුමක් ඇගෙන් දිස් වන්න වුනා.
මගේ කෙල්ලගේ දෙපසින්ම නාකි දෙදෙනෙක්  තම ලින්ගයන් සන්තර්පණය කර ගනිමින් සිටියා. ඈද ටික ටික ඒවාට හුරු වෙමින්  ඔවුන්ට දිරි දෙන්න වුනා. තරුෂි වරින් වර සාමෙල්ගේ ඇටවල්ල මිරිකමින් අතගාමින් ඔහුව කාමයෙන් තව තවත් උද්දාමයට පත් කරවන්න වුනා. සාමෙල්ගේ විශාල බෝල දෙකක් වැනි වූ වෘෂණ මගේ කෙල්ලගේ නිකටේ පැද්දෙමින් වැදෙමින් තිබුනා.
සිරිපාලගේ සෑම ලිගු පහරකටම ඔහුගේ රතු ටොපා මගේ කෙල්ලගේ කලවා අතරින් එබිකම් කරන්න වුනේ ඇගේ නිරුවත් ලමැද දෙදරවමින්. ඇගේ පැද්දෙන කිරි මොට්ටු දෙක වරින් වර සාමෙල්ගේ ඇගිලි තුඩින් මිරිකුනේ මගේ කෙල්ල කාම උන්මාදනීය කරවමින්. සාමෙල්ගේ ලිගුව කටේ ඔබා ගනිමින්ම කාමයෙන් ඈ කෑගැසුවේ වෙන කවරදාවත් නැති තරම් තදින්.
මගේ කෙල්ලගේ කෙල සහ සාමෙල්ගෙන් ගැලු විවිද තරලයන්ගෙන් නැහැවුන ඔහුගේ පෘෂ්ටිමත් ලිගුව මගේ කෙල්ලගේ කටින් එලියට ඇදගත් සාමෙල් තම ඇට වල්ල ඇගේ මුවට ලං කළා. මොහොතක්වත් ප්‍රමාද නොවූ මගේ කෙල්ල ඔහුගේ ලොම් පිරුණ මල්ල දිවෙන් ලොවමින් කටේ දාගන්න උත්සාහ දැරුවා. වරින් වර පිට පැන්න සාමෙල්ගේ ඇට වල්ල තරුෂි මාරුවෙන් මාරුවට කටේ ඔබමින් ලොවන්න වුනේ සාමෙල් කාම සාගරයක ගිල්වමින්. ඔහුගේ මවිල් මගේ කෙල්ලගේ කෙල වලින් නැහැවී තිබුනා. සාමෙල්ගේ යෝධ ලිගුව මගේ කෙල්ලගේ මුහුණ උඩ සන්සුන්ව සැතපී සිටියේ හති අරින පිබුරෙක් වාගේයි. එය වරින් වර ගැස්සෙන්න වුනේ මගේ කෙල්ලගේ තොල්වලින් හා දිවෙන් ඔහුගේ සංවේදී ප්‍රදේශ වලට කෙරුණ හිරිහැර නිසයි.
“මේකිගෙ ගල සිනිදු වැඩියි බන්.....දැන් නම් දැනෙනවා මදි” කියමින් සිරිපාල මගේ කෙල්ලගේ කකුල් තව තවත් තම ලිගුව වටේ තද වන ලෙස තද කරන්න වුනා. තෙමුණ පෑන්ටියේ තම යෝනියේ පැලුම් සලකුණු තබමින් මගේ කෙල්ලගේ හුතු තොල් ඉදිමි තිබුනා. සිරිපාල නොනවත්වාම තරුෂිගේ ගල් කපමින් සිටියා.
“අනේ.......ඔතන නම් යවන්න එපා සිරිපාල අන්කල්.. මේ දවස් ෂුවර් නෑ....ආආආඅ...හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.....” සාමෙල් තම වල්ල මගේ කෙල්ලගේ නහය උඩ තබා තලමින් සිටියා.
“මේක නම් සැප කදක් බන්.....මගේ මුළු වල්ලයි ටොපයි ඔක්කොම සුප්පන් කළා දැන්...හම්මේ..........”
“ඉතින් මෙච්චර කාලෙකට කවුරුවත් කරලාම නැත්ද එහෙම ?” තරුෂිගේ ඒ ප්‍රශ්ණයෙන් නාකි දෙදෙනාම අන්දුන්කුන්දුන් වුනා. නාකි දෙදෙනාම නිහඩව සිටියා.
“මන් නම් ආසම පිරිමි අයගේ මේක ලෙවකන්න තමයි. ලොකු ටොප් එකක් තියෙන කොට ආසයි....අහ....හ්හ්....” මගේ කෙල්ල කාමුක ලෙස සාමෙල්ගේ තඩි ලිගුව තම අතේ තබාගෙන සාමෙල් දෙස බලමින් පැවසුවා. ඇගේ මේ පෙනුම සාමෙල් පිස්සු වට්ටවන්න ඇති. එකවරම ඔහුගේ පයිය තව තවත් ලේ පිරෙමින් දරදඩු වන්න වුනා.
“මේ.....මෙන්න මෙයාගෙ මල්ලියා ලොකුවෙනවා..........හි හි හි....පැලෙයිද දන්නේ නෑ....හේ.....හි.....අ...හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්........බ්ල්බ්...බ්ල්බ්” මගේ කෙල්ලට තම කතාව අවසන් කරන්න ඉඩ නොතබාම සාමෙල් තම ලිගුව ඇගේ රෝස පැහැති තොල් සගල අතරින් පහලට තද කරන්න වුනා. මගේ කෙල්ලගේ සියුමැලි තොල්  නාකි සාමෙල්ගේ රති සැප සන්සිදුවමින් රතු ටොපා ගිල ගනිමින් සිටියා.
“දත් වද්දන්න එපා කෙල්ලේ...ආආඅ..........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්”
මගේ කෙල්ලගේ මුහුණ පිට්ටුවක් මෙන් පිම්බි තිබුණා.
සිරිපාල තම දිගු දණ්ඩ තරුෂිගේ කකුල් අතරින් දිගින් දිගටම නොනවත්වාම මෙහෙයවමින් සිටියා. ඔහු ක්‍රමයෙන් තම උපරිමයට ලගාවෙමින් සිටිබැව් ඉන පද්දමින් ගැසූ පහරවල්වල තියුණු ගැබුරු බැවින් සාක්ෂි දැරුවා. සිරිපාලගෙන් ගැලු කාම දියර මගේ කෙල්ලගේ කලවා තෙමමින් පහලට ගලමින් තිබුනා. ඔහු ඇගේ කකුල් දෙක බදාගෙන පහර පිට පහර එල්ල කරන්න වුනෙන් මගේ කෙල්ල ඉවසුම් නැතිව හඩාවැළපෙන්න වුනා. කාමයෙන් මුසපත්ව සිටි නාකි දෙදෙනාත්, නාකි දෙදෙනෙකුගෙන් පැයකටත් වඩා කාලයක් තිස්සේ තම තරුණ ශරීරයට නොනවත්වා ලැබෙන කාම උන්මාදයෙන් මුසපත්ව සිටි මගේ කෙල්ලත්, මගේ කාමරයේ මගේ ඇද උඩ උණුසුම් කාමුක රංගනයක යෙදෙමින් සිටින ඔවුන් දුටු මගේත් ලිගුව මගේ අත් අතරින් ජුස් වගුරවමින් සිටියා. දාඩිය මුගුරු වගුරවමින් සිරිපාල මගේ කෙල්ලගේ ගල් කපමින් සිටියා.
“අර ෆෑන් එක වැඩි කරපං බං” සාමෙල් සෙමෙන් සහ ආදරයෙන් තම ලිගුව මගේ කෙල්ලගේ කටින් මුදා ගත්තේ ෆෑන් එක වැඩි කිරීමට යාමටයි.
“ප්ල්ප්” හඩින් තරුෂිගේ කටින් මිදුන සාමෙල්ගේ ලිගුව ඇගේ කෙල වලින් නැහැවී තිබුනා.
“හ්ම්ම්ම්.....හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......” කියමින් සුසුමක් හෙලු මගේ කෙල්ල තම මුව හැරදා යන සාමෙල්ගේ ලිගුව ගැස්සෙන දෙස බලා සිටියා.
“හම්මෝ........ඔයාලගෙ ඕවා තාම යන විදියක් නැත්ද අනේ....මට හරි මහන්සි, කකුල් දෙක රත් වෙලා.....හ්හ්හ්......” සිරිපාලගේ දිගු පයිය තම කලවා අතරින් එන දෙස බලා අඩවන් දෑසින් තරුෂි විමසුවා.
සිරිපාලගේ පහරවල් තවත් වේගවත් වුනා, දැන් දැන් ඔහුගේ කලවා තරුෂිගේ කලවා වල වැදෙමින් “තක් තක්” හඩ නැගෙන්න වුනා.
“ආආ.............හ්හ්හ්...........රිදෙනවා.......හ්හ්හ්හ්හ්හ්......ආආආආආආආ.....හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්..............ම්ම්ම්ම්ම්.....” මගේ කෙල්ල තම අත් දිගු කරමින් සිරිපාලගේ කකුල් වලින් අල්ලා ඔහුගේ වේගය අඩු කිරීමට සැරසුනත් නාකියා තම හිතේ හැටියට මගේ කෙල්ලගේ ගල් කැපුවා.
මගේ කෙල්ල තම හිස වනමින් කෑගසමින් දගලන්න වුනා. ඇගේ ඉල්පුනු තනපුඩු සිවිලිම දෙස නොයිවසිල්ලෙන් බලා සිටියා. තරුෂිගේ පිරුණු කුක්කු රැළිති නගමින් නටන්න වුනා.
ඉක්මනින්ම දිව ආ සාමෙල් මගේ කෙල්ලගේ දගලන කුක්කු තම කටේ ඔබා ගත්තේ මහත් කෑදරකමින්.
“ආ....................හ්හ්හ්හ්හ්හ්..........අ.......නේ........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්......සා.............මෙල්..........අන්කල්..............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......ඉන්න බෑ............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්....” තරුෂි ඇගේ අතක් ගෙන තම දකුණු තනය උරණ සාමෙල්ගේ හිසකේ අතරින් අතැගිලි රින්ගවමින් ඔහුව තමන් වෙත තව තවත් තද කර ගත්තේ මහත්වූ සෙනෙහසින්. ඊලග මොහොතේ මගේ කෙල්ලගේ අනෙක් තන පුඩුව වෙත තම මුව දිගු කල සාමෙල්  තම අපිරිසිදු අතින් ඇගේ දහදියෙන් පෙගුණ නිරුවත් බඩ අතගාමින් කිරි උරන්න වුනා. නාකියාට රිසිසේ කිරි බොන්න දුන් මගේ කෙල්ල ඔහුගේ ලොම් පිරුණ නිරුවත් පපුව දිගේ තම අත ගෙන ගියේ යමක් සොයමින්. සාමෙල්ගේ පපුව බඩ පසුකරමින් ඇදුනු තරුෂිගේ අතැගිලි ඈ සෙවූ මහා අනර්ඝ වස්තුව දැඩිව ග්‍රහණයට ගත්තේ සාමෙල්ට “හුප්” ගාවමින්.
සාමෙල්ගේ කොට ලිගුවෙන් අල්ලාගත් මගේ කෙල්ල එය පහලට අදින්න වුනේ වැස්සියකගේ කිරි බුරුල්ලෙන් කිරි දොවන්නාක් මෙනි. සාමෙල්ගේ ලිගුව මුල ඇදෙන්න වුනේ තරුෂිගේ වේගවත් දරුණු අතේ ගැසීමෙන්. වරෙක ඔහුගේ රතු මුණ්ඩය පන්නමින් ඉදිරියට ආ පෙර සම නැවතත් වේගයෙන් රතු ටොපා නිරාවරණය කරමින් පසුපසට ඇදුනා. තදින් ඇදෙන්න වූ සාමෙල්ගේ ලිගුවේ මුල ඔහුගේ ලිගුව ගැලවී නොයා රැකගත්තේ ආයාසයෙන්. සාමෙල්ගේ ඇටදෙක ඔහුගේ ඇගටම හිරවී තදවී තිබුනේ ඔහුගේ කාම කෙලියේ අන්තිම අදියර උදාවෙමින් පවතින වග පසක් කරමින්. තරුෂිගේ ඇස් පියවි තිබුනා. සාමෙල් හිතේ හැටියට ඇගේ ලපටි උල්වූ තන යුගල මිරිකමින්, උරමින්, නිපල් වලින් අදිමින් තම හිතේ හැටියට මගේ කෙල්ලට සැප දුන්නා. කාමරය පුරාම මගේ කෙල්ලගේ කාමුක කෙදිරිය දෝංකාර දෙමින් පැතිරුනා.
පහලින් “චට චට චොක් චොක්” ගාමින් සිරිපාල ඇගේ ගල කපමින් සිටියා.
“ආඅ.........ව්ව්ව්...............වාහ්හ්හ්හ්හ්හ්.............අනේ.............. ඉන්න බෑ..........දැන් නම්.......හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්........” මගේ කෙල්ල බෙරිහන් දෙන්න වුනා.
“කටේ දාල උරපන් කෙල්ලේ පොඩ්ඩක්....ආ.....හ......හ්හ්හ්.......උබනම් සැප කදක් කෙල්ලේ.............ආආආආආඅ......හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්...” සාමෙල් තම රතු ටොපා මගේ කෙල්ලගේ මුවෙහි තබමින් කෙදිරි ගාන්න වුනා. මහත් ගිජු ලෙස ඔහුගේ රතු මුණ්ඩය ලෙව කෑ තරුෂි නැවතත් නාකියාගේ ලිගුව අදින්න වුනා. කටේ ඇලුණු සාමෙල්ගේ මවිල් ගස් අතින් අදිමින් මගේ කෙල්ල ඔහුගේ ලිගුව නටවන්න වුනා.
“නෝනගේ ඇගේ තරමට වඩා කුක්කු දෙක ලොකු නේ” සාමෙල් තරුෂිගේ රණ හංසයින් අත්දෙකින්ම මිරිකමින් නටවමින් කෙදිරුවා.
“ආආ......................හ්හ්හ්.....ම.....ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්........සෙ.....සෙල්..වරාජ් ගේ බෙහෙතෙන් එහෙම උනේ....හ්හ්හ්හ්හ්.....”
“කවුද ඒ නෝනා” සිරිපාලත් කතාවට සම්මාදම් උනා.
“ආආ.......හ.....හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්...” සාමෙල් ඇගේ නිපල් තුඩු ඇගිලිවලින් නටවමින් සිටියා.”බ්ල්බ්....බ්ල්බ්...ම්ම්ම්ම්ම්ම්.......ස්ස්ස්” සාමෙල් නැවතත් මගේ කෙල්ලගේ කටේ තම ලිගුවේ රතු මල්ලියා එබුවේ ලිස්සන ගතිය වැඩි කර ගැනීමටයි. සාමෙල් උපරිමයට ලගා වී සිටියා. තරුශිත් තම පියොවුරු මිරිකෙන තරමටම ඔහුගේ ලිගුවත් අදිමින් සිටියා.
“අපේ කැම්පස් එකේ වැඩකරන දෙමල අන්කල් කෙනෙක්”
“මොකක්!!!!ආආආ........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.........” සාමෙල්ගේ උගුරෙන් ගැබුරු කෙදිරියක් පිටවෙමින් ඔහු මගේ කෙල්ලගේ පපුව දෙසට බර වුනා.
“ගහපන් කෙල්ලේ................හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......හා.....යියේ..........න්..............හ්හ්හ්හ්හ්හ්.............”සාමෙල්ගේ කෙදිරියෙන් පසු ඔහුගේ වෙනස තේරුණ මගේ කෙල්ල තවත් වේගයෙන් ඔහුගේ ලිගුව අතේ ගැසුවා. ඇයට දෙවරකට වඩා එසේ කරන්න හම්බවුනේනම් නෑ, තම කළු ලිගුව මගේ කෙල්ලගේ මුහුණට හරවා පහත් වූ සාමෙල් උගුරෙන් කොදුරන්න වුනා. ඔහුගේ ලිගුව අවසාන වතාවටත් වේගයෙන් ගැස්සු මගේ කෙල්ලගේ අත්වල මස්පිඩු පිම්බි තිබුනා.
සාමෙල්ගේ යටිබඩ ගැස්සෙන්න වුනේ ඔහුගේ සුරතාන්තය මල් පොහොට්ටුවෙන් මුදා හරිමින්. ඉක්මනින්ම ක්‍රියාත්මක වූ මගේ කෙල්ල සාමෙල්ගේ මල් පොහොට්ටුව තම ලැම දෙසට හැරවුයේ ඔහුගේ සුදු කිරි විදිනා අතරේයි. වේදනාවත් සතුටත් මුසු වූ සාමෙල්ගේ හඩ කාමරය පුරා පැතිර යන අතරේ මගේ කෙල්ල ඔහුගේ ලිගුවෙන් ශුක්‍රානු දොවමින් සිටියා. ඈ කඩිනමින් ඔහුගේ සියලුම කාම ශක්තිය එලියට මිරිකමින් අදින්න වුනේ, පළපුරුදුකාරියක ලෙසයි.
මුලින් මුලින් දියාරුවට විදුණු සාමෙල්ගේ ශුක්‍රානු පසුව බොහෝ උකුවට ගලන්න වුනා. ඔහු තම පුරුෂ ශක්තියෙන් මගේ කෙල්ලගේ නිරුවත් පපුව මත සුදු පැහැයෙන් රටා මවන්න වුනා. තරුෂිගේ වම් තන පුඩුවේ සිට දකුණු තන පුඩුව දක්වාම උකුවට ගැලු නාකි සාමෙල්ගේ ළමයින් වැතිර සිටියා. මගේ කෙල්ල තවත් සාමෙල්ගේ ලිගුව පහලට අදිමින් ඔහුගේ ඉතිරිව තිබු කාම ශක්තියත් උකහා ගන්න වුනා.
“අම්මේ...........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.....කෙල්ලේ............හ්හ්හ්හ්හ්හ්........උබනම් දෙයියෙක් මගේ මුළු ඇට දෙකම හිස් උනා...”
“දෙකම ? නෑ වෙන්න බෑ....හි.....හි......හි..” සිනාවෙමින්ම මගේ කෙල්ල ඔහුගේ වල්ල මිරිකන්න වුනා. “මේ තියෙන්නේ, තාම පිරිලා..” ඈ ඇස් ලොකු කරමින් සාමෙල්ට පැවසුවා. මගේ කෙල්ලගේ අල්ල පුරවමින් සාමෙල්ගේ ඇට වල්ල රැදී තිබුනා. ඈ එය මිරිකමින් සෙමෙන් සුරතල් කරමින් සිටියා.
“ආආආඅ......හ.හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.........අම්මා......................හ්හ්හ්හ්....නියම සැප. ඔක්කොම ටික මිරිකලා ගනින් කෙල්ලේ......ආආඅ...”සාමෙල්ගේ නාකි කෙදිරිය මගේ කෙල්ලගේ අත වැඩ කරන හැමවිටම ඇසෙන්න වුනා. සාමෙල් දහදිය උතුරවමින් සිටියා.
දෙතුන්වරක් සාමෙල්ගේ ලිගුවේ මුල සිට අගට මිරිකා ඇදි මගේ කෙල්ල ඔහුගේ අවසන් ඉස්ම බින්දුවත් පෙරා තම පියොවුරු මතට දමා ගත්තා.
“ඔන්න......තවත් නම් නෑ” සාමෙල්ගේ රතු මොට්ටුව කෙලවරින් සුදු පැහැ අවසන් බින්දුවත් පෙරා ගත් මගේ කෙල්ල ඔහුගේ පෙර සම ඉදිරියට ගෙන නාකියාගේ ටොපා වසා දැමුවා. ඔහුගේ ලිගුව සෙමෙන් ඇකිලෙන්න වුනා.
“අම්මෝ.....මේවයේ ගද.....ම්ම්හු....”
“ඕවයෙන් තමා කෙල්ලේ උබලත් හැදුනේ” කියමින් සාමෙල් තම හැකිලෙන ලිගුව මගේ කෙල්ලගේ මුහුණේ ඇතිල්ලුවා. ඈ ඉක්මනින්ම තම මුහුණ ඉවතට ගත්තා.
“ඔහොමම පොඩ්ඩක් අතගාපන් කෙල්ලේ.....හ්ම්ම්.....මේ......හ්හ්හ්.......ඉන්න බෑ....හ්හ්...”
“ඇයි ඒ...?” තරුෂි සාමෙල් දෙස බලමින් නැවතත් තම අත ඔහුගේ ලිගුව වෙත යොමු කළා. ඇය එක් අතකින් ඔහුගේ හැකිලෙන පයිය අතගාන ගමන් අනෙක් අතින් ඔහුගේ ඇට වල්ල මිරිකන්න වුනා.
“එක සැරේට ගොඩක් ගියානෙ නෝනා, ඉතින් අමාරුයි. ඔහොම අතගාන කොට දැනෙන සනීපෙ....ම්ම්ම්ම්ම්ම්......” සාමෙල් දෙස අනුකම්පාවෙන් බැලු මගේ කෙල්ල සෙමෙන් සෙමෙන් ඔහුගේ පුරුෂ නිමිත්ත අත ගාමින් සන්තර්පණය කරන්න වුනා.
“මේ......හ්......උබ කොරල ඉවර නම් පැත්තකට වෙයන්, තව හුරතල් වෙන්නේ නැතුව.” සිරිපාල අන්කලයාගේ ඉවසීම පිට පැන තිබුනා.
“පව් නේ.....සිරිපාල අන්කල්......පොඩ්ඩක් ඔහොම ඉන්න අරින්න” මගේ කෙල්ල සාමෙල් දෙස අනුකම්පාවෙන් බලමින් ඔහුගේ මෙලෙක් වූ ලිගුව අතගෑවා.
“පව්....නෝනා දන්නේ නෑ මූ ගැන, ඔය තව පාරකට අර අදින්නේ..හෙහ් හෙහ්...හේ.....”
“අනේ......හ්හ්......මං හිතුවෙ සාමෙල් අන්කල්ට අමාරු ඇති කියල. ඇත්තද සාමෙල් අන්කල් මේ කියන්නේ..” මගේ කෙල්ල සාමෙල්ගේ පයිය අතගෑම නවත්වා ඔහුගේ මුහුණ බැලුවා.
තව දුරටත් කිසිම හැගීමක් නොවන තරමටම වියලීගිය තම පුරුෂ ශක්තිය දෙස සුසුම් ලමින් බලා සාමෙල් මගේ කෙල්ලගෙන් මිදුනා.
“පව් අනේ සාමෙල් අන්කල්, සිරිපාල අන්කල් හරි නරකයි, එහෙම කියන්න එපා”
“හරි නරකයි ? මගේ නරක නෝනා තාම දැක්කෙ නෑ...හෙහ් හෙහ් හේ....”
** NiluNilu ***
Blog: - http://sinhalawalakathadilnil.blogspot.com/


10 comments:

  1. �������� බලා ගෙන හිටියේ දාන කම්

    ReplyDelete
  2. maruwatama liyala thiyenawa machan. eth mun dennath ekka karana ekama digatama liyanna epa

    ReplyDelete
  3. katawanam supiri. eth me porawwan dennage eka digatama liyanna one na. machan 12 weni kotasath liyapan ok

    ReplyDelete
  4. ado maru ban. dolos weni kotasath liyapan ok

    ReplyDelete
  5. machan me kotasa digaaaatama adan yanna epa. kathawanam supiri. aye eke dakak na. me kotasath maruwatama liyaya thiyenawa. eth 12 weni kotase wena un tikkata set karapan.

    ReplyDelete
  6. machan mun dennama mekigen sapa ganna seen eka eka digatama dapuwahama gathiyak nathuwa yanawa. e monawa unath 12 weni kotasa enakan asawen balagena innawa

    ReplyDelete
  7. anith un kiyana ewa ahanna epa machan. uba me wenakan elatama kathawa liuwa. me kotasath maruwatama liyala thiyenawa. anek un kiyana ewa ahanna giyoth ube katha wala quality eka adu wenna ida thiyenawa. eka hinda ubata hithena dema liyapan. e laga kotasath ikmanata dapan machan. all the best.

    ReplyDelete
  8. mun dennage seen eka digatama thiyenakota ekakaari bawak danenawa. 12 weni kotasadi wenasak unoth hodai kiyala hithenawa. digatama linanna shakthiya labenna kiyala suba pathanawa.

    ReplyDelete
  9. maruwata liyala thiyenawa machan. 12 ikmanta dapan

    ReplyDelete