Wednesday, June 17, 2015

මගේ කෑල්ල 8 (අක්කයි මල්ලියි)


මගේ කෑල්ල 8 (අක්කයි මල්ලියි)
සදුන් මල්ලි ඇග සෝදාගෙන සාලුවද ඇදගෙන නැවතත් කාමරයට පැමිනුනා.
“මොකටද ඕක ඇදගෙන ඉන්නෙ, මොකද මන් දැක්කෙ නැතුවය” කියමින් තරුෂි ඔහුගේ සාලුව කඩා දැම්මා.
“අනේ අක්කී..... මට පනත් නෑ වගේ දැන්නම්, ඔයා එයාව කැඩුවද කොහෙද ?”සදුන් මල්ලි බබා පාට් එකක් දමමින් කෙදිරුවේ ඔහුගේ නිදහස් සුළගේ වැනෙන ලිගුව පද්දමින්. තවමත් එය මැලවී තිබුණේ මගේ කෙල්ලගෙන් ලැබුණු උපරිම සන්තර්පණය නිසාවෙන් වියයුතුයි. ඔහුගේ වෘෂණ තුල තිබු සියලු පිරිමිකම ඈ එලියට ඇද දමා තිබුනා.

“අනේ නිකන් ඉන්නව, බොරු නැතුව. මන් දන්නේ නැත්ද කොල්ලොන්ගෙ හැටි.”
“අනේ නෑ අක්කි, මට හරි අමාරුයි. අරව ගියාට පස්සෙ”
“අනේ.....ඇත්තද............යවා ගන්න බොහොම උනන්දුවෙන් නේ හිටියෙ. හැමදාම මට රෑට රෑට කෝල් කර කර කණු කුණු ගෑවේ. දැන් වැඩේ කර ගත්තට පස්සෙ අඩනව. පුදුම පිරිමි” තරුෂිගේ ඒ කතාවෙන් මට තේරුනේ දෙදෙනාගේ සම්බන්දයෙ තරමයි.
“හි හි.......හරි හරි අක්කී, මන් හිතුවේ නෑ ඔයා මෙහෙම යක්ෂනියෙක් කියල. හෙහ් හෙහ් හේ.....” සදුන් මල්ලී නිරුවතින්ම මගේ කෙල්ල අසලම ඇදේ වාඩි වුනා. තරුෂි තම කාමුක දෑස් උල්පමින් ඔහු දෙස බලා සිටියේ මහත් කෑදර කමින්. වරෙක ඈගේ ඇස් ඔහුගේ මුහුණ දෙසත් වරක ඔහුගේ කලවා අතරත් යමක් සොයමින් එහේ මෙහේ සැරිසැරුවා.
“මොකක් !!! යක්ශනී.... යක්ශනී මන් පෙන්නුවෙ නෑ තමුසෙට හුහ්හ්....” තරුෂි බොරු තරහක් මවමින් සදුන්ට එරෙව්වා. ඇගේ අතක් ඔහුගේ කලවා මත තබමින් ඈ ඔහු දෙසට ලං වුනේ මට මගේ දෑස් අදහාගත නොහැකි කරවමින්. මගේ කෙල්ල කාමයෙන් උමතුව සිටි කාමධේනුවක්ව සිටියා.
“අනේ අනේ.....තවත් නම් අමාරුයි අක්කී.... අල්ලන කොටත් රිදෙන...” සදුන්ට වචන අවසන් කරන්නට ඉඩ නොදීම මගේකෙල්ල ඔහුගේ මැලවුණු පයි පැටියා අල්ලෙන් වසාගෙන සිටියා. ඇගේ අත් සෙමෙන් සෙමෙන් ඒවා මිරිකන්න වුනා. සදුන්ගේ මුහුණේ වේදනාබර ගතියක් රැදී තිබුනා.
“රිදෙනවද මල්ලි බබා”
“ඔව් අක්කී, එක සැරේට ආයිත් අමාරුයි. මන් ඔයාගේ කුක්කු බොන්නද ?” කාමයෙන් වියරුව සිටි මගේ කෙල්ලට මෙය අමාපැනියක්  වුනා නිසැකයි. ඈ නිරායාසයෙන්ම ඇගේ හිස වැනුවේ ඇගේ කම්සැප නිවාගැනීමේ වෙනත් මගක් නොතිබූ නිසාවෙන්.
ඇද මත තිබු ඉතුරු රෙදි කැබලි ටිකත් බිමට ඇද දැමු තරුෂි, මොහොතකට සදුන්ගේ ලිගුව අත හැරියා. සදුන් මල්ලිගේ පසෙකින් කකුලක් දැමු මගේ කෙල්ල ඇගේ නිරුවත් උඩුකය ඉදිරියට නෙරමින් ඔහුට ආරාධනා කලේ ඇගේ කාම පිපාසාව සන්සිදුවිමටයි. මගේ කෙල්ලගේ ඉදිරියට නෙරා ආ පියොවුරු  තුඩු උල්වී ඝනවී තිබුනා. සදුන්ගේ බෙල්ල වටේ අත දැමු ඈ ඔහුව තම අනසකට යටත් කර ගෙන තිබුනා.
“ම්ම්ම්ම්.......හ.හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.....එන්න මල්ලී.......කෝ දැන් කරන්නකෝ......” සදුන් මල්ලි මගේ කෙල්ලගේ ඉනවටේ අතක් යවමින් ඈ තමා වෙතට තව තවත් ලං කර ගත්තා. තරුශිත් නිරායාසයෙන්ම ඔහු වෙතට ඇදී ගියේ සීනි වලට ඇදෙන ඇබලැයියෙක් වගේ, ඇගේ දෑතම ඔහුගේ ගෙල වටේ එතෙමින් ආදර රංගනයට පාර විවර කර ගත්තා.
“අආහ්හ්............ම්ම්ම්...හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්....” සදුන් මල්ලිගේ මුහුණ මගේ කෙල්ලගේ බෙල්ලේ දැවටෙන විටම ඇගේ මුවින් කාමුක විලාපය පිට වන්න පටන් ගත්තා. සදුන් මල්ලිගේ මුහුණ ගෙන තමා දෙසට හරවා ගත් මගේ කෙල්ල ඔහුගේ තොල් සිප ගත්තේ පුදුම කෑදරකමකින්. මගේ තොල් සිප ගත්තාට පසු ඈ මෙවන් ආදරයක් පෑ එකම පුද්ගලයා වුයේ සදුන් මල්ලි විය යුතුයි. එක දිගට විනාඩියකටත් වැඩි කාලයක් තරුෂි සදුන් මල්ලිගේ තොල් උරන්න වුනා, මිනිහත් අත ඇරියෙ නෑ, හොදටම මගේ කෙල්ලගේ තොල්වල රස බලන්න වුනේ කට ඇතුලටත් දිව දමමින්. මගේ කෙල්ලගේ මුහුණ පුරාම සදුන් කෙල ගෑවා.
“ම්ම්ම්ම්.....හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්... ආඅ....හ්හ්හ්හ්.......පහල උරන්න බබා..හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.....”
මගේ කෙල්ලගේ මුහුණේ එකදු අගලක් වත් සදුන්ගේ තොල්වලින් බේරුනේ නෑ, ඇගේ නාසය, ඇස්, කන් පෙති ඔහු කෙළවලින් නෑව්වා. බෙල්ල දිගේ ඔහුගේ තොල් ලිස්සද්දී මගේ කෙල්ල හෙමින් හෙමින් ඇදේ ඇලවෙන්න වුනා.
“මේ මේ ...වැඩිය දගලන්න එහෙම එපා හොදද, දන්නවනෙ, ලොකු ලොකු වැඩ බෑ ආ....” තරුෂි සදුන්ගේ මුහුණ දෝතට ගෙන මිමිනුවා.
සදුන්ගේ මුහුණ නැවතත් මගේ කෙල්ලගේ බෙල්ලේ මුල ඉබිමින් පෙරලි කරන්න වුනා. සදුන් මල්ලිගේ අත් දෙකටම මගේ කෙල්ලගේ රණ හංසයින් සිරවී තිබුනා. ඇගේ තුරුණු ශරීරයෙන් වෑහෙන සියලු සුවද පොද උරා බොන්නට සදුන් වෙර දැරුවේ සිහියෙන් නම් නොවෙයි. ඔහුගේ කකුල් අතරින් පුරුෂ ධාතුව මදින් මද සෙමෙන් සෙමෙන් එබිකම් පාන්න වුණේ, කලින් පැවසු කිසිදු නොහැකියාවක් නොපෙන්වමින්.
මගේ කෙල්ල ඇගේ ඇග රිසිසේ බාවිතයට ඉඩ දෙමින් තදින් හුස්ම ගනිමින් සිටියා.
“ම්ම්ම්.......හිමින් අතගාන්න මල්ලී....ස්ස්ස්.........ආහ...........හ්හ්හ්හ්හ්හ්....හිමින්....”
තරුෂිගේ දම් පැහැති පෑන්ටිය තද පැහැයක් ගෙන තිබුනා. තද පැහැති පැල්ලම ක්‍රම ක්‍රමයෙන් පැතිරීම වැඩි වන්න වුනේ දෙදෙනාගේ කාම ක්‍රීඩාවේ ස්පන්දනය වැඩි වනවාත් සමගමයි. සෙල්වරාජ්ගේ වෙදකමින් පසු පිරී පිම්බී නැගුනු මගේ කෙල්ලගේ තන් දෙකෙන් සදුන් මල්ලි උපරිම පල නෙලමින් සිටියා.
වරෙක කටේ දමමින් උරමින්, ඇගිලි තුඩින් නටවමින්, දිවෙන් ලොවමින්, පුදුමයකට මෙන් මුළු කටේම ඔබා ගන්නට තැත් කරමින් මගේ කෙල්ලගේ කාම කදින් සම්පුර්ණ සැප උකහා ගන්නට ඔහු උත්සාහ දැරුවා.
“ඒයි... ඕක ගිලින්න එපා මෝඩයෝ..හි හි හි.....”
“ගිලින්න නෙවෙයි මට ගලවල තියා ගන්න හිතෙනව”
“ආආආඅ............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.............අනේ.......හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්....”සදුන් ඇගේ තන් දෙක අතර කානුව ලොවමින් ඉහල පහල යන්න වූ නිසා මගේ කෙල්ල පිස්සු වැටී තිබුනා.
“උඩට අත ගාන්න මල්ලී.....නැත්නම් කැත වෙනව, එල්ල වැටෙන්න ගන්නව ඉක්මනට, පහලට ඇත්දොත්” තරුෂි සදුන් මල්ලිගේ හිසකෙස් අතර ඇගිලි නටවමින් ඔහු තමා වෙතටම ඇද බැද තබා ගත්තා.
“අරය රිදෙනව අක්කී... ඔයා තදටම මිරිකල ගැහුවනේ...” සදුන් තම මුණ මගේ කෙල්ලගේ තන් අතරින් මුහුණ ඔසවමින්.
“මට එපා කිව්වේ නෑනේ”
“එපා කියන්නෙ කොහෙද, මෙතන මාව මරන් කන්නනේ හැදුවෙ”
“මට ඕනෙ නම් මන් මරන් කනව තමයි මෝඩයෝ” කියමින් තරුෂි සදුන්ගේ මුහුණ ඇගේ තන් උද අතුල්ලන්න වුනා.
“ආඅ....හ්හ්.......ආ.....................හ්හ්.................ආ..............හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්....” මගේ කෙල්ල කාමයෙන් මුසපත්ව කෙදිරි ගාන්න වුනා. නමුත් සදුන්ගේ ලිගුව තවමත් මේ සෙල්ලමට හොදින් හැඩ ගැසී තිබුණේ නෑ.
මෙසේ සදුන් මල්ලිගේ මුහුණ තම පිරුණු තන පුඩු අතරේ ඇතිල්ලූ මගේ කෙල්ල ඔහුගේ හිස තවත් පහලට යොමු කළා. ඇගේ බඩෙහි ගිලුණු බුරිය පසු කරමින් සදුන් මල්ලිගේ තොල් ඇතිල්ලෙන්න වුනා.
“අක්කී......ඔයාටනම් පුදුම පෙරේතකමක් තියෙන්නෙ ආ.........”
“මෙන්න මෙහෙ එනව මෝඩය....කියව කියව ඉන්නෙ නැතුව” තරුෂි සදුන් මල්ලි ඇදෙහි මුනින් අතට පෙරලා දැම්මා. මට මගේ කෙල්ලගේ මේ කාම රංගනය අදහා ගත නොහැකි වුනා. ඈ කවදාවත් මාත් සමග මෙසේ හැසිරී තිබුණේ නෑ.
“මොකක්ද අනේ මේ වෙලා තියෙන්නෙ ඔයාගේ මල්ලි පැටියට, මන් හොද මදිද එයාට ? ආ...” මගේ කෙල්ල සදුන් මල්ලිගේ අසල වාඩි වී ඔහුගේ යන්තමින් කෙලින් වී ඇති පුරුෂ ලිගුව අතින් අල්ලා යන්තමට මිරිකමින් ඇසුවේ ඔහුගේ මුහුණට එබෙමින්.
“නෑ නෑ.....අක්කී, එයා ටිකකින් නැගිටීවි ...හි හි හි....”
“ආ...එහෙමද, කලින් කතාව නම් තිබ්බෙ කොහොමද ....හි හි හි ........” තරුෂි සෙමෙන් සෙමෙන් සදුන් මල්ලිගේ ලිගුව ගස්සන්න වුනා. ඔහුගේ ලිගුවෙන් ජුස් බිදෙන් බිද වැගිරෙන්න පටන් ගෙන තිබුනෙන් ඈ ඒවා මහපට ඇගිල්ලෙන් ගෙන රතු ටොපා වටේ ඇතිල්ලුවේ බොහොම ආශාවෙන් , පරිස්සමෙන්, සදුන් මල්ලිට නොරිදෙන ලෙසයි.
“හ්හ්හ්හ්හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්......ඔයාටනම් මාර ආසාවල් තියෙන්නෙ තරුෂි අක්කී.....අයිය නම් හොදට සැප ගන්නව ඇති, නේද ...”
“හ්ම්ම්ම්........” මගේ කෙල්ල සදුන් මල්ලිගේ පෙර සම ටිකෙන් ටික පසු පසට අදින්න වුනෙන් ඔහුගේ පයියේ හම ඇබරෙමින් ටොපා නිරාවරණය කරමින් පසු පසට පැමිණුනා.
“ආඅ.......හ්හ්.........ම්ම්......” සදුන් මල්ලි කෙදිරි ගාන්න වුනා. ඔහු සෙමෙන් සෙමෙන් මගේ කෙල්ලගේ නිරුවත් පිට අත ගාමින් සිටියා.
මගේ කෙල්ල කෙල තලියක් ගෙන සදුන් මල්ලිගේ රතු ටොප් එක කෙලවර අතුල්ලා දකුනතට ඔහුගේ ලිගුව ගත්තේ ඔහු යතා තත්වයට ගෙන ඒමටයි.
“කෝ අනේ මේක කෙලින් වෙන්නෙ නෑනේ.... මොකක්ද මල්ලී.......” තරුෂි අසහනයෙන් ඔහුගේ ඇට වල්ල මිරිකන්නත් වුනා.
“උහ්.....රිදෙනවා අක්කී....”
“අනේ......මෙහෙමත් කොල්ලෙක් ...... මෙච්චර එකක් තියාගෙනත් පන නෑනෙ....හි හි....හි.....”
තරුශිට කකුල් දිග ඇර ඇගේ පෑන්ටිය ගලවන්න වුනා. මට ඈ කරන්න යන දේ අදහා ගත නොහැකි වුනා. මේකී මුට කියල ඇර ගනී ද ? මගේ ඇස් උඩ ගියා.
ඇගේ ආදර හොද්දෙන් නෑවුනු දම් පැහැති පෑන්ටිය මොහොතකින් ඇගේ අතේ ලෙල දෙමින් තිබුනා. ඊළගට ඈ කල දෙයින් මාත් සදුන් මල්ලිත් දෙදෙනාම විශ්මයටත්, කම්පනයටත් පත් වුනා.
“මේ.......බලනව.....තමුසෙ හින්ද ගියපුව. මෝඩයට ඒකටවත් නගින්නේ නෑනේ...” කියමින් තම තෙත් වූ පෑන්ටිය ගෙන සදුන් මල්ලිගේ මුණේ ඇතිල්ලුවා. ටිකක් ඇතිල්ලීමෙන් පසු එය ගෙන ඔහුගේ කටේ එබුවේ සදුන් මල්ලිට කිසිවක් කර කියා ගත නොහැකි කරමින්.
“ප්ල්ප්...බ්ල්බ්.......”
“ඇත්ද ..ඇත්ද........මෝඩ කොල්ල..... ආආ......මේ මොකද මේ වෙන්නෙ....ආ මල්ලි..... මෙන්න මෙයාට පන ඇවිත් !!!” මගේ කෙල්ලත් මාත් පුදුමයට පත් කරමින් සදුන් මල්ලිගේ පෘෂ්ටිමත් ලිගුවට ලේ පිරෙමින් පන ගසන්න පටන් ගත්තා.
මොහොතක්වත් ප්‍රමාද නොවූ තරුෂි තම නිරුවත් කලවා විහිදමින් සදුන් මල්ලිගේ පපුව උඩට පැන්නේ කකුල් දෙපසට විහිදුවා ගෙනයි. සදුන් මල්ලිගේ පපුව මත කකුල් විහිදා වාඩි වූ මගේ කෙල්ල ඔහු දෙස කාමුක බැලුම් හෙලන්න වුනා.
තරුෂිගේ යෝනියෙන් ගැලු ඉස්ම සදුන් මල්ලිගේ පපුවේ තැවරෙමින් තිබුනා. ඇගේ යෝනි මලේ පෙති ඇගේ බරට ඔහුගේ පපුවේ තැලෙන්න වුනා. නමුත් ඈ එසේ සිටියේ මොහොතක් පමණයි. කෙලින්ම සදුන් මල්ලිගේ මුහුණ කෙලින් ඇන තියාගත් මගේ කෙල්ල සදුන් මල්ලිගේ කට උඩටම තම හුතු තොල් තෙරපමින් සෙමෙන් පහත් වුනා.
“ආආආඅ.............................හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්......................ආආආආආආආආආආආආ........................හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්..................” තරුෂිගේ දිගු කෙදිරිය කාමරෙන් පිටතටත් හොදින්ම ඇහෙන්න වුනා.
“ස්ල්ර්ප්....ස්ල්ර්ප්.......” හඩින් කෙරුණු සදුන්ගේ දිව ගෑම මගේ කෙල්ල පිස්සු වට්ටවා තිබුනා. කෙසේ වුවත් සදුන් මල්ලිට වඩා තදින් මගේ කෙල්ල ඔහුගේ දිවෙන් හා නාසයෙන් ප්‍රයෝජන ගන්න වගයි මට නම් පෙනුණේ.
ඈ අශ්වයෙක් පදින අසරුවෙක් මෙන් ඔහුගේ මුහුණ උඩ දගලන්න වුනේ පිස්සුවෙන් වගේ. සදුන් මල්ලි ගේ පයිය සෙමෙන් සෙමෙන් කෙලින් වී දැන් දැන් හොදටම පන ගසා තිබුනා.
මගේ කෙල්ලගෙ හුතු තොල් වලින් සදුන් මල්ලිගේ නාසය වැසී තිබුනා, දැන් දැන් ඔහු දිව දමමින් සිටියේ ඇගේ පුකේ හිලටයි. සදුන් මල්ලිට කිසිදු ගැලවීමක් නොමැති වග පෙනෙන්න තිබුනා.
ඈතින් දෙදෙනෙකුගේ කට හඩ මට ඇසෙන්න වුනා. අම්මට හුඩු !!! වත්ත සුද්ද කරන්න එන අන්කලයගෙ නාකි වැඩකාරයො දෙන්න එනව.
“හ්ම්ම්ම්ම්.....ආආඅ.....හ්හ්...........ආආආආ....හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්............හොදට උරන්න මල්ලි පැටියෝ...හොදට......ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්........”
“ස්ල්ර්ප්.......ස්ල්ර්ප්.......” සදුන්ගේ දිව නොනවත්වා මගේ කෙල්ලගේ හුතු තොල් කලතන්න වුනා.
“ආඅ.....ආආආආආආ.......ව්ව්ව්ව්..............ආආආආඅ....ව්ව්ව්.........රිදෙනවා...............හ්හ්හ්......පැටියෝ.......හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්......විකන්න එපා..............හ්හ්හ්හ්හ්...... දිවෙන් කරන්න බබා........හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්”
“ඈ....හ්හ්... මොකක්ද බන් ඒ සද්දෙ, ගෑනියෙක්ගේ නේද ?”
“ඔව් ඔව්මයි...... වරෙන් බලන්න මෙහෙන් ඇහුනෙ” වැඩකරන්න ආපු මිනිස්සු දෙන්නා මගේ කාමරේ පැත්තට වටෙන් එන්න වුනා. මට කර කියා ගන්න දෙයක් නැති උනා. මුන්ට කියන්නත් බෑ. අන්කලය දැන ගත්තොත් යන්න තමා වෙන්නෙ හැමෝටම. උන් දෙන්නම කාමරේ ජනේලෙ වීදුරුවෙන් ඇතුල බලන්න එබෙමින් දගලන්න වුනා.
“මගෙත් උරන්න අක්කී” සදුන් කියන පරක්කුවෙන්ම අනිත්පසට හැරුණු මගේ කෙල්ල ඔහුගේ පයිය ටොපා ගසා කටේ දමාගත්තේ, 69 හැඩයට හැරෙමින්.
දෙදෙනාම එළියේ සිදුවන කිසිවක් තේරුම් ගැනීමේ සිහියකින් සිටියේ නෑ.
මගේ කෙල්ලගේ හුත්තෙන් ගලා ආ උණුසුම් කාම දියරය සදුන් මල්ලිගේ කෙලත් සමග මිශ්‍රවී ඔහුගේ මුහුණ පුරා ගෑවී තිබු අතර ඔහුගේ කට දෙපසින් සිහින් රේකාවක් සේ පහලට ගලා ගියා.
තරුෂිගේ ඉනෙන් අල්ලා ගත සදුන් මල්ලි ඈ බදාගෙනම ඇගේ හුත්ත කන්න වුනා. ඔහුගේ ලිගුව උපරිමයටම පැමිණ තිබු අතර තම ඉන නටවමින් මගේ කෙල්ලගේ කටේ හුකන්න වුනා.
“චක  චක” හඩ දෙදෙනාගේම කටින් පිටවූ අතර එකිනෙකා පරයමින් අනිකාගේ ලිංගික අවයව සන්තර්පණය කර ගන්න වුනා.
තරුෂිගේ කටින් බේරුණ කෙළ තොගය සදුන් මල්ලිගේ ඇට වල්ල උද එක් රැස් වී පහලට බේරී සැගව ගියා. ඔහුගේ පයිය මගේ කෙල්ලගේ දක්ෂ මුඛ සංසර්ගයෙන් රතු වී ඉදිමි දිලිසෙමින් තිබුනා.
කාමයෙන් මුසපත්ව සිටි සදුන් මල්ලීත් මගේ කෙල්ලට නොදෙවෙනි වෙමින් ඇගේ හුත්ත ලොවන්න වුනා. මදකට හුස්ම ගන්න හිස එසවූ ඔහුව නැවතත් තම කලවා අතරට හිර කර ගත්තේ තරුශියි. තම ඇගිලි වලින් ඇගේ පුකේ හිල මැදින් මද පාදන්න සදුන් මහත් වෙහෙසක් ගත්තා. මගේ කෙල්ලගේ තට්ටම් ඈත් කල ඔහු රෝස පැහැති වූ  ඇගේ ගුද විවරය දිව දමා ලෙව කෑවේ මහත් කෑදර කමින්.
“ආආආආ....හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.....කොල්ලෝ.................හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්.......ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.......වැරදි තැන් වල ඇගිලි ගහන්න එපා.....හ්හ්හ්හ්.... උබට මාව බදින්න වෙයි.”
“බදින්න වුනත් මොකෝ ඔයාව නම් අක්කියෝ..”
“මේ....මේ........පිස්සු නම් කරන්න එපා මල්ලී....පරිස්සමෙන්” කිව් මගේ කෙල්ල සදුන් මල්ලි සතුටට පත් කරමින් ඇගේ තට්ටම් පළල් කර රෝස පැහැති දිලිසෙන පුකේ හිල ඔහුගේ කට උඩ තැබුවා.
“ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්....................ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්.........ලක ලක ........ස්ල්ර්ප්” හඩ ඔහුගේ මුවින් නොනවත්තවාම පිට උනා.
“ම්ම්ම්ම්ම්ම්............ආආආආආආ.................හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්..................කොල්ල ඒ වැඩේට නම් දසය....හි හි............”
“අනිත් ඒකත් දෙනවා නම් ඒ කටත් ඉතිං එහෙම තමයි”
“ආස ඇති නේ..............අහ්හ්.................” තරුෂිගේ පුකේ හිල ඇතුලට සදුන් මල්ලි දිව තදින් එබුවා. මගේ කෙල්ල සදුන් මලයාගේ පපුව උඩ  අත් දෙක තබා ගෙන පුක දික් කරන් හිටියා.
“මල්ලී මගේ චුව නම් ඇගිලි වලින් අල්ලන්න එපා...හොදද...හොද පැටියනේ මගේ”
සදුන් ඔලුව වනමින් මගේ කෙල්ලගේ පුක ලොවන්න වූ අතර තරුෂි පහත්වී ඔහුගේ පයිය කටේ දමා ගත්තේ පොඩි දරුවෙක් ලොලිපොප් එකක් කටේ දමා ගන්නා අයුරින්.
ටික මොහොතකින් වේගයෙන් අතේ ගසන්න වූ තරුෂි සදුන් මල්ලිගේ අවසාන කැරි බින්දුවත් පෙරා ගත්තේ ඔහුගේ වේදනාකාරී කෑ ගෑම මද්‍යයේ. සදුන් මල්ලි මගේ කෙල්ලගේ කලවා අතරේ හිස සගවමින් උගුරෙන් හඩ නැගුවා. සදුන් මල්ලිගේ පුරුෂ ශක්තිය ඔහුගේ කලවාත් මගේ ඇදත් තෙමමින් ඒ මේ අත විසිරුණා. මගේ කෙල්ලගේ දකුණු කම්මුලේ වැදුණු කැරි පහරක් සෙමෙන් පහතට බේරී ආවේ ඇගේ කාමුක පෙනුම තවත් වැඩි කරමින්. සදුන් මල්ලිගේ නහය වැදීමෙන් හා කැරි විදින අයුරු දුටු මගේ කෙල්ලත් මොහොතකින් වෙවුලමින් ගැස්සෙමින් කෙදිරි ගාමින් හිද පණ නැතිව මෙන් ඇදගෙන වැටුනේ සුරක්ත සැපයේ උපරිමය විද ගනිමින්. ඇගේ හුතු තොල් අතරින් ගලා ආ සිහින් කිරි පැහැති රේඛාවක් සදුන් මල්ලිගේ නාසයේත් නිකටේත් තවරමින් පහලට ගලා ගියා.
** NiluNilu ***
Blog: - http://sinhalawalakathadilnil.blogspot.com/

18 comments:

  1. Niyamai machn kathawanam supiri. Oyage widiyata me kathawa digatama liyanna. Part 9 enakal balan innawa. Ela.

    ReplyDelete
  2. ammooooooooo athal athal athal athal athal kooloooooooooo. ithiri kotasath ikmanata dapan

    ReplyDelete
  3. ubata marama talent ekak thiyenawa machan liyanna. 9 weni kotasath ikmanatama dapan machan

    ReplyDelete
  4. gindara. elagakotasath enakam balagena innawa.

    ReplyDelete
  5. Maru. elaga kotasa ikmanata danna.

    ReplyDelete
  6. kochchara kiyeuwath me kathawa athi wenne na. athe gahala agath pana na (y)

    ReplyDelete
  7. 9 weni kotasath ikmanata enakan balagena inne machan. cuckold stories walata mama mara asai. lankawe hodatama cuckold katha liyanne uba machan. all the best!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. සුපිරිනෙ මචං

    ReplyDelete
  9. මම කසුන් 0774017131, කතා කරල ආතල් එකක් ගන්න කැමති girl කෙනෙක් මිස් call ekak ganna

    ReplyDelete
  10. 076) 827 8317 කුරුණෑගල අවට gril කපල් කතා කරන්න whatsep

    ReplyDelete